BRATISLAVA 26. septembra 2017 (WBN/PR) – Hľadáte šikovného nákupného poradcu, ktorý by nebol ukecaný, ale šiel rovno k veci? Obráťte sa na Biano.sk – jedinečný projekt, ktorý spája všetko, čo potrebujete vedieť a vidieť pri rozhodovaní o zariadení vášho interiéru.
O čom je Biano?
Biano spája rôzne oblasti a prvky interiérového dizajnu. Na jednom mieste nájdete inšpirácie, konkrétne návrhy aj samotné produkty, pretože Biano jedinečným spôsobom spája zákazníkov s eshopmi a profesionálmi, ktorí ponúkajú svoje služby a výrobky. A to je presne moment, ktorý oceníte pri každom zrealizovanom nákupe. Pre lepšiu orientáciu v množstve možností sú k dispozícii pokročilé filtre, ale o tých bude reč trochu neskôr.
Krátka história a pôvod projektu
Biano ste doteraz možno neregistrovali, ale určite vám niečo hovoria značky ako Slevomat, Heureka, Glami alebo Bonami. Aká je medzi nimi spojitosť? Jedným slovom – Miton, česká investičná spoločnosť, ktorá (nie len) spomínané projekty zastrešuje. Biano rozbehla najskôr v domovskej krajine, kde sa jej od roku 2015 podarilo združiť viac ako 500 eshopov a 700 odborníkov z oblasti dizajnu a starostlivosti o interiér. Slovenská verzia je mladšia, funguje od jesene 2016, ale už aj Biano.sk sa môže pochváliť zaujímavými číslami – presvedčí aj vás výber viac ako 400 000 produktov od 140 eshopov? Len zo začiatku roku 2017 z Biana do partnerských eshopov odišlo viac ako 1 miliónov návštevníkov.
7 dôvodov prečo kliknúť na Biano.sk?
Pretože Biano vás zaujme už na prvý pohľad. Čím?
- Príjemný dizajn stránky: To je pravdepodobne prvý moment, ktorý si uvedomíte po kliknutí na Biano.sk. Jasný a zreteľný web bez zbytočných reklám a bannerov, to sa len tak nevidí. Na Biano ale máte všetko jasne dané, doslova čierne na bielom. Prehľadný a prívetivý dizajn webu bez optického smogu vás určite neodoženie, práve naopak.
- Jasné členenie produktov: Hneď na vrchu stránky nájdete prehľadne rozčlenené produkty do základných kategórií. Samozrejmosťou je nábytok či bytový textil, nechýba však ani kategória doplnkov pre deti či vybavenie pre dom a záhradu. Nám sa vyložene páčila kategória „Podľa miestnosti“, ponúkajúca veľmi praktické triedenie tovaru. To je vrchol pomyselnej koruny, ktorou sa môžete preklikať až k jadru veci.
- Pozornosť na výpredaje a akciové ceny: Špeciálnou kategóriou sú Výpredaje. Keďže Biano združuje produkty z viac ako 140 eshopov, získate vďaka nemu výborný prehľad o stave trhu s nábytkom a bytovými dekoráciami – nebudete musieť preklikávať desiatky eshopov a hľadať v ktorom sú práve najlepšie zľavy. Biano to spraví za vás.
- Pokročilý systém filtrovania: Ďalšia skvele zvládnutá vec. Vezmime si napríklad kuchynské linky – na Biano je ich viac ako 1000. Ako sa v tomto množstvo vyznať? Veľmi jednoducho! Filtrovanie na Biano umožňuje ich triedenie podľa výrobcu, obchodu, farby, dokonca aj dekoru, štýlu alebo vlastností (tichý dojazd, s ostrovčekom, horné, rohové, vitríny, drezové, atď.). Každá kategória, či sa jedná o textil, nábytok alebo elektrospotrebič, má na mieru šité filtre, ktorá vám maximálne uľahčia výber a orientáciu.
- Kontakty na široké portfólio odborníkov: Nájdete ich v sekcii Inšpirácia. Je tu celý rad architektov (stavebných, záhradných, dizajnérov), výrobcov, obchodov alebo štúdií (kúpeľnových či kuchynských). Súčasťou ich profilov sú aj konkrétne návrhy s bohatými fotografickým a textovým doplnením.
- Inšpirácie: V spomenutej sekcii nájdete množstvo obrazových inšpirácií – interiérov, v ktorých sú nezriedka použité aj produkty z ponuky Biano (napr. vane, stolíky, stoličky,atď.). Môžete ich tak vidieť z iného uhla a lepšie si ich dokážete predstaviť v priestore.
- Magazín: Je príjemným spestrením webu. Nájdete v ňom dobré rady a novinky zo sveta architektúry a dizajnu. Viete ako využiť obkladový kameň alebo ako ísť na rekonštrukciu kuchyne? Tieto a mnoho ďalších článkov si môžete prečítať v magazíne na Biano.sk.