BRATISLAVA 23. mája (WBN/PR) – Po úspešnom nultom ročníku projekt CerstvyVodicak.sk oslovuje tento rok študentov autoškôl a stredoškolákov aj cez sociálne siete a poskytuje im priestor pre ich nápady v oblasti bezpečnosti cestnej premávky. Headline súťaže, prostredníctvom ktorej môže kolektív mladých získať naozaj príjemný príspevok na vodičák a na vlastnej koži absolvovať školu šmyku, je vymyslieť „nové pravidlo cestnej premávky“.
Projekt CerstvyVodicak.sk vznikol ako reakcia na každodenné situácie na našich cestách. Je určený tým, ktorí “chodia do autoškoly” a na ten svoj čerstvý vodičák ešte len čakajú.
„CerstvyVodicak.sk chce pomôcť naštartovať sa začínajúcim vodičom tak, aby od začiatku, ako sadnú za volant boli zodpovední nielen za seba, ale i ostatných účastníkov cestnej premávky. Minulý rok sa doň aktívne zapojilo 30 autoškôl z celého Slovenska. Tento rok sa snažíme zasiahnuť mladých ľudí v prostredí, ktoré im je prirodzené – v škole a na sociálnych sieťach. Verím, že motivačnou súťažou ich prijmeme rozmýšľať nad reálnou situáciou cestách, a zároveň im dáme možnosť prejaviť sa ako kolektívu kamarátov, spolužiakov,“ vysvetlil zámer projektu Štefan Marchalin, manažér siete pneuservisov a autoservisov Premio na Slovensku, generálneho partnera a organizátora projektu CerstvyVodicak.sk. Podrobné informácie pravidlách súťaže nájdete na stránke projektu www.cerstvyvodicak.sk/aktualne.
Údržba vozidla nielen „cez projektor“
„Projekt ponúka študentom autoškôl i možnosť overiť si svoje teoretické znalosti v praxi. V prípade záujmu zo strany autoškoly stačí, aby si s prevádzkou Premio dohodli termín praktickej hodiny. Vyškolení personál v pneuservise, či autoservise im názorne vysvetlí, napríklad náležitosti ohľadne základnej údržby auta, dá tipy, ako sa postarať o vozidlo pred aktuálnou dovolenkovou sezónou, alebo rady súvisiace s pneumatikami, ako základným bezpečnostným prvkom automobilu. Priamo v servise sa budú môcť nielen pýtať, ale vyskúšať si i jednoduché úkony, ktoré by v prípade potreby mali zvládnuť sami,“ dodal Š. Marchalin.
Praktické partnerstvo
Partnermi projektu sú spoločnosti a organizácie, ktoré svojim zameraním priamo oslovujú vodičov nielen s čerstvým vodičákom. Okrem PREMIO pneuservisov a autoservisov je to už tradične spoločnosť Tempus Super Drive, ktorá organizuje profesionálnu Školu šmyku, veľkú radosť máme zo Stredoškolskej študentskej únie Slovenska a poisťovne Genertel, a samozrejme z médií, ktoré s nami sympatizujú a komunikujú aktivity v rámci projektu.
Všetko o projekte sa dozviete na www.cerstvyvodicak.sk Informácie o sieti PREMIO získate na www.premio-pneuservis.sk