BRATISLAVA 16. mája (WBN/PR) – Česká automobilka ŠKODA hodnotí svoje sponzorské aktivity v rámci IIHF – majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2011 na Slovensku ako veľmi úspešné. So silným zastúpením a s celým radom podujatí na štadiónoch bola značka „na očiach“ nielen pred 406 804 návštevníkmi v Bratislave a Košiciach. Reklamy na mantineloch, umiestnené logá a rôzne akcie v televízii a na internete sa tiež postarali o to, aby sa sponzoring s novým štýlom značky ŠKODA dostal k mnohým miliónom hokejových fanúšikov na celom svete. ŠKODA pri týchto majstrovstvách nasadila vysokú latku a položila základ pre budúcu kontinuitu: už dvadsaťročné angažmán hlavného sponzora majstrovstiev sveta IIHF bolo oficiálne predĺžené až do roku 2017.
„Zo športového a organizačného hľadiska to boli fantastické majstrovstvá. Teší nás, že sme mohli toto vynikajúce športové podujatie podporiť. Priebeh týchto dvoch týždňov na Slovensku nás opäť utvrdil v tom, že v našom angažmán budeme pokračovať aj v nasledujúcich rokoch,“ zdôraznil predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Nasledujúce roky nášho partnerstva budú dobré roky pre spoločnosť ŠKODA a tiež pre IIHF. Ľadový hokej sa k značke ŠKODA dokonale hodí. Je to absolútne zodpovedajúci sponzoring, ktorý bol v uplynulých 20 rokoch trvalo pozitívnym prínosom k zvyšovaniu imidžu a povedomia o značke na svetových trhoch. Preto sa nám javí ako logické a správne, aby sme v tomto sponzoringu pokračovali,“ povedal šéf automobilky po vyhlásení víťazov majstrovstiev sveta, pri ktorom odovzdal trofej pre najlepšieho hráča turnaja švédskemu brankárovi Viktorovi Fasthovi.
Zápasy na Slovensku sledovalo približne 700 miliónov televíznych divákov na celom svete a 406 804 divákov v arénach. Česká automobilka pritom bola zastúpená silnejšie ako kedykoľvek predtým – či už sa jednalo o flotilu 40 vozidiel pre funkcionárov a hostí, o veľké logo ŠKODA v stredových kruhoch hracích plôch, o logá umiestnené na mantineloch, dresoch a prilbách hneď piatich mužstiev alebo o akcie na štadiónoch a na internete. ŠKODA pri týchto majstrovstvách sveta nastavila nové meradlá, čo ďalej potvrdzujú nasledovné čísla:
– Oficiálna flotila ŠKODA prešla celkom cez 250 000 km,
– Pri 37 z 56 zápasov nastúpili mužstvá s oficiálnou tímovou reklamou ŠKODA,
– Viac ako 100 000 používateľov si na svoj iPhone alebo iPad stiahlo novú aplikáciu
„Official 2011 IIHF World Championship Guide powered by ŠKODA“,
– Viditeľnosť prezentácie značky ŠKODA pri priamych prenosoch zápasov predstavovala viac ako 65 % celkovej doby prenosov,
– Viac ako 30 000 návštevníkov sa na mieste aj online zúčastnilo propagačnej
fotografickej akcie spoločnosti ŠKODA „Become a hockey star“,
– Nový mediálny servis „ŠKODA SMS Results“ rozoslal 14 000 správ.