ŠKODA obsadila prvé tri miesta v britskej ankete spokojnosti

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: ŠKODA

BRATISLAVA 25. apríla (WBN/PR) – Štvrtým celkovým víťazstvom v rade potvrdila ŠKODA svoju pozíciu najobľúbenejšej značky medzi britskými vodičmi. Modely českej automobilky triumfovali v piatich kategóriách, čím sa ŠKODA stala jednoznačne najúspešnejšou značkou ankety Auto Express Driver Power 2014.

50 000 respondentov prestížnej britskej ankety Auto Express Driver Power, ktorí hodnotili svoje vozidlá v mnohých kľúčových oblastiach od praktickosti až po jazdný komfort, vynieslo model ŠKODA Yeti na prvé miesto. Model Yeti, ktorý dosiahol najvyššie skóre v spokojnosti vodičov (92,78 %), však neostal na špičke hodnotenia osamotený. Na stupne víťazov vystúpili tiež modely Citigo (92,62 %) a Superb (91,68 %).

„Pre značku ŠKODA sú prvé tri miesta v ankete zákazníckej spokojnosti s päťdesiatimi tisíckami respondentov jednoznačne špičkovým výsledkom. Opäť sa potvrdzuje, že ŠKODA vyrába autá, ktoré majú ich vodiči úprimne radi a neváhajú im dať svoje vrelé odporúčanie,“ hovorí Steve Fowler, šéfredaktor Auto Express.

Okrem trojitého triumfu pridala ŠKODA ďalších päť víťazstiev v čiastkových kategóriách. Model Yeti bol vodičmi vyhlásený za najlepšie SUV/terénne vozidlo, Citigo si odnieslo trofej za najlepší mestský automobil a Superb zvíťazil medzi rodinnými vozidlami. Model Citigo zvíťazil tiež v hodnotení prevádzkových nákladov, modelu Yeti čitatelia prisúdili prvenstvo za najjednoduchšiu obsluhu.

Opätovným víťazstvom v ankete Auto Express Driver Power sa model Yeti stáva jedným z historicky najoceňovanejších modelov značky ŠKODA vo Veľkej Británii. Doteraz získal viac ako 25 ocenení od médií, zákazníkov i automobilových profesionálov, vrátane cien Auto roka Auto Express Car (2010), Najlepšie rodinné auto Top Gear (2010) a Auto roka Honest John (2011).

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Škoda Auto