BRATISLAVA 16. februára (WBN/PR) – Moderné Školiace stredisko pre značky Škoda a Seat školilo v roku 2009 pracovníkov servisných a predajných služieb pre obidve značky celých 322 dní. Pri 251 pracovných dňoch tak bolo Školiace stredisko vyťažené až na 128 %. Intenzívne využívanie Školiaceho strediska výrazne prispieva k neustálemu zvyšovaniu kvality služieb pre zákazníkov.
Viac než 100% využitie Školiaceho strediska umožnila jeho moderná koncepcia, ktorá vytvára priestor pre paralelné realizovanie viacerých školení v rovnakom čase. Stredisko má kapacitu pre školenia cca. 2.000 zamestnancov, pracujúcich v sieti partnerov Škoda a Seat na Slovensku. Odborné školenia prebiehajú v 6 špecializovaných učebniach a slúžia na vzdelávanie pracovníkov autorizovaných servisov Škoda a Seat v technických aj netechnických činnostiach.
V priebehu minulého roka sa v Školiacom stredisku odškolilo spolu 3 265 človekodní. Najväčšia pozornosť bola venovaná technickým témam, ako sú motory, geometria, airbagy a pod. (1 770 človekodní). S cieľom zvýšiť komfort zákazníka bol veľký priestor venovaný aj školeniam pre prijímacích a garančných technikov, ako aj vedúcich servisov (1 237 človekodní).
K hlavným prínosom Školiaceho strediska patrí zvýšenie vedomostnej úrovne mechanikov, technikov, predajcov a vedúceho personálu. Absolvované školenia zároveň prispievajú k zlepšeniu prístupu k zákazníkom (Human touch). Pre predajcov a servisy je atraktívna aj možnosť vidieť a odskúšať si počas školení praktické ukážky a postupy školených tém. To všetko vedie k vyššej spokojnosti zákazníkov. Už prvý rok prevádzky vlastného Školiaceho strediska na Slovensku tak potvrdil, že jeho vybudovanie významne prispelo ku zvýšeniu štandardu kvality služieb pre motoristov na celom Slovensku.