BRATISLAVA 12. marca (WEBNOVINY) – Už osem rokov má Opel na Slovensku a v Čechách zaujímavý predajný zvyk. Vyberie si jeden jediný deň v roku a počas jeho 24 hodín predáva autá s veľmi zaujímavými zľavami. Táto akcia priláka do predajní automobilov značky každý rok množstvo zákazníkov, no tento rok bol rekordný. Od piatku 1. marca 12:00 do soboty 2. marca 12:00 sa na Slovensku predalo 706 nových Oplov.
„Predať počas jediného dňa na stagnujúcom tuzemskom trhu 706 nových vozidiel považujeme za výkon snov,“ hovorí Pavel Šilha, riaditeľ českého a slovenského zastúpenia značky Opel. „Ide nielen o najlepší výkon za celých osem rokov organizovania kampaní Opel 24 hodín, ale aj o slovenský rekord, pretože podľa nás žiadna iná značka toľko vozidiel počas 24 hodín predať nedokázala.“
Jednoznačne najväčší záujem bol o modely Astra novej generácie (291 predaných vozidiel) a Corsa (104 predaných vozidiel). „Úplne nadšení sme z nového SUV Mokka, ktoré si zvolilo 75 zákazníkov,“ hovorí Josef Šopík, obchodný riaditeľ spoločnosti Opel C&S.
„Potešilo nás, že sa predali aj prvé modely Adam, a to napriek tomu, že Adam bol na slovenský trh uvedený ešte len v deň zahájenia akcie Opel 24 hodín,“ hovorí Andrej Barčák, marketingový riaditeľ spoločnosti Opel C&S.
Okrem nového modelu Adam, Opel ešte na jar uvedie na náš trh aj atraktívny kabriolet Cascada. Ďalšie novinky sa predstavia neskôr v priebehu roka. „Veľmi dôležitým momentom bude aj „motorová ofenzíva“ – pod kapotou väčšiny našich modelov sa začnú objavovať dlho očakávané moderné zážihové motory s priamym vstrekovaním benzínu a nové turbodiesely 1.6 CDTI so špičkovými výkonmi, kultúrou chodu a spotrebou paliva,“ hovorí Pavel Šilha.
Popri 706 vozidlách Opel predaných počas 24 hodín v SR sa v paralelnej kampani v Českej republike predalo 744 automobilov Opel, celkom teda v ČR a SR našlo svojich nových majiteľov počas jediného dňa a noci 1450 automobilov Opel.