BRATISLAVA 23. októbra (WBN/PR) – Nová generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová po prvých sto dňoch vo funkcii vytvára nové Kontaktné centrum AAA AUTO pre zákazníkov. Pod Kontaktné centrum budú spadať všetky funkčné celky, ktoré majú na starosti styk so zákazníkmi a riešenie ich požiadaviek, teda call centrum, reklamačné pracovisko a telemarketing. Kontaktné centrum poskytne zákazníkom profesionálnu komplexnú starostlivosť od samotnej prvotnej kúpy či predaja auta cez popredajný servis až po udržiavanie dlhodobých vzťahov.
„Kontaktné centrum AAA AUTO vzniklo najmä preto, aby sme sa lepšie postarali o spokojnosť našich zákazníkov. Chceme, aby s nami obchodovali radi, aby dobrý dojem z kúpy alebo predaja auta zdieľali s ich známymi a samozrejme, aby sa k nám po čase opäť vrátili. Chceme sa o nich starať dlhší čas po predaji, aby sme poznali ich požiadavky a potreby. Budeme vždy pripravení ponúknuť im niečo navyše, ako napríklad aktuálne zľavu na nákup pohonných hmôt kreditnou kartou Mototechna,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka AAA AUTO.
V rámci spustenia Kontaktného centra budú od základov komplexne navrhnuté, pilotne odskúšané a potom dôsledne aplikované retenčné programy, ktoré povedú k vyššej návratnosti zákazníkov. „Chceme ponúknuť nové zaujímavé produkty klientom, ktorí už s nami spolupracovali. Plne si uvedomujeme, že spokojný zákazník, ktorý sa pravidelne vracia, je tou najväčšou hodnotou pre spoločnosť,“ zdôraznila Topolová.
Kontaktné centrum bude úzko spolupracovať s ombudsmanom AAA AUTO, na ktorého pozícii začal od 1. októbra pôsobiť Milan Smutný. „Ombudsman hrá kľúčovú úlohu v prípade komplikovanejších sporov, ktoré našťastie nie sú časté. Základom je, aby zákazníci vedeli, že sa na neho môžu v prípade potreby kedykoľvek obrátiť. Naším spoločným cieľom je, aby sme už teraz relatívne zanedbateľné množstvo sťažností aj ďalej čo najviac minimalizovali. Na tom budeme aj naďalej obojstranne usilovne pracovať,“ dodala Topolová.
Celkový počet zamestnancov Kontaktného centra, ktoré bude poskytovať služby pre český, slovenský a ruský trh, je zhruba 200 špecializovaných pracovníkov.