V prípade i10-tky ide o klasický ľahký facelift. Mierne pozmenená bola predná časť. Upravený tvar majú predné svetlá, no zmeny môžete pozorovať aj na zadnom nárazníku. Drobné zmeny nájdete aj v interiéri. Pribudol ukazovateľ ideálneho momentu preradenia s ohľadom na ekonomiku prevádzky. Nové sú sedadlá a pribudli aj nejaké tie chrómové dekorácie. Cestujúci na zadných sedadlách sa môžu tešiť z držiakov na poháre.
S faceliftom prichádza aj nový trojvalcový motor z rodiny Kappa, ktorý má objem jeden liter (51 kW) a nahrádza doterajší základný štvorvalec Epsilon s objemom 1,1 litra. Ani silnejší motor v ponuke modelu i10 – jednotka s objemom 1,25 litra – nezostal bez povšimnutia. Dostal o 13 % viac výkonu a o 8,7 % nižšiu spotrebu.
Foto: Hyundai
Foto: Hyundai
Foto: SITA
Foto: Hyundai
Novinkou je tiež verzia i10 Blue, ktorá je akousi ekologickou alternatívou. Vychádza z modelu s novým základným trojvalcom no jeho spotreba ešte klesla vďaka systému ISG (Idle Stop & Go), pneumatikám s nízkym valivým odporom a inteligentnému manažmentu alternátora. Jeho emisie sú na úrovni iba 99 g CO2 na km.
Na ďalšie detaily o špecifikácii pre slovenský trh si budeme musieť ešte počkať.