BRATISLAVA 15. októbra (WEBNOVINY) – Súčasná generácia Mazdy BT-50 je jednoduché úžitkové auto s pohonom 4×4, ktoré unesie aj tonu nákladu, no výzorom veľmi nezaujme. Je to skrátka poctivý „pracant“, ktorý sa na nič nehrá. Nová generácia modelu by chcela opustiť lesy a staveniská a spriateliť sa aj ostatnými autami v meste. Aj na tento model bol aplikovaný nový dizajnérsky štýl Mazdy – Nagare, čiže auto je výrazne „ľudskejšie“ a „osobnejšie“.
Veľmi podobne je na tom aj interiér. Vôbec nepripomína úžitkové autá, ale skôr bežné osobné autá segmentu C, či D. Práve na príťažlivý vzhľad exteriéru a interiéru, na kvalitnejšie materiály a celkovo komfort na úrovni osobných áut chce automobilka nalákať nových zákazníkov. Nová generácia by si vďaka pohonu 4×4 a vyššej svetlej výške mala zachovať praktické úžitkové vlastnosti jej predchodcu, ale mala by byť aj alternatívou pre SUV či rodinné kombi.

Foto: Mazda

Foto: Mazda

Foto: Mazda

Foto: Mazda
Tlačová správa nehovorí nič o technike. Ak by však aj nový model zdieľal technickú platformu a motory s Fordom Ranger, ako jeho predchodca, môžete počítať s 2,2-litrovým turbodieselom s výkonom 110 kW (150 k). Neskôr by mali byť dostupné aj väčšie benzínové či naftové motory so šesťstupňovou prevodovkou.
Ondrej Rabatin / Webnoviny.sk