Mazda predstavila svoj nový dizajnový smer

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Mazda Shinari
Foto: autoblog.com

BRATISLAVA 31. augusta (WEBNOVINY) – Keďže koncept Shinari je prvým predstaviteľom nového dizajnového štýlu Mazdy, pre automobilku je veľmi dôležitý. Preto si nemohla dovoliť, aby sa stratil v dave noviniek parížskeho autosalónu. Pre svoj koncept teda Mazda zorganizovala samostatnú akciu v Miláne.

Nový dizajnový smer vytvárali v dizajnových centrách v Janponsku, Nemecku a USA. Nazvali ho „Kodo“, čo by sa dalo voľne preložiť ako „duša pohybu“. Predošlý dizajnový štýl mal tiež veľmi poetický názov. Volal sa „Nagare“, čo v preklade znamená „ovplyvnený prírodou“.

Mazda Shinari
Foto: autoblog.com

Foto: autoblog.com

Mazda Shinari
Foto: autoblog.com

Foto: autoblog.com

Mazda Shinari
Foto: autoblog.com

Foto: autoblog.com

Mazda Shinari
Foto: autoblog.com

Foto: autoblog.com

Myslím, že nebudem hovoriť iba za seba, ak poviem, že toto štvorsedadlové „štvordverové kupé“ sa Mazde celkom vydarilo. Ak by takto v budúcnosti vyzerali jej modely, máme sa na čo tešiť. Navyše, šéfdizajnér amerického dizajnového centra, Derek Jenkins, sa vyjadril, že v budúcnosti by sa Mazda chcela aj kvalitou použitých materiálov v interiéri a ich spracovaním vyrovnať Audi a BMW.

Ondrej Rabatin / Webnoviny.sk

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Mazda