Technika posledných Defenderov
Tak edícia Winston Churchill, tak ďalšie edície modelu Defender minulej generácie z dielne LR Classic sú poháňané výhradne benzínovým 5.0 litrovým osemvalcom V8 s prepĺňaním kompresorom. Motor má výkon 298 kW (405 k) a krútiaci moment 515 Nm. Motor spĺňa emisnú normu Euro5. Kombinovaný je výhradne s 8-stupňovou automatickou ZF prevodovkou a klasickým mechanickým pohonom všetkých kolies s patričnou terénnou výbavou vrátane uzávierok a redukcie.

Kia K4 je na Slovensku a chce pokoriť Octaviu. Viac priestoru, lepšia výbava – FOTO
Všetky exempláre Land Rover Defender ponúkané spoločnosťou LR Classic boli vyrobené v rokoch 2012 až 2016, pričom každé vozidlo prešlo starostlivým reštaurovaním. Modely majú vylepšený systém odpruženia s pružinami Eibach a tlmičmi Bilstein s upravenými stabilizátormi a vylepšený je aj brzdový systém od značky Alcon. K výbave vozidla patria moderné funkcionality ako navigácia, príjem DAB, Bluetooth a to všetko integrované do klasickej palubnej dosky.
Land Rover Series I. sira Winstona Churchilla s rokom výroby 1954
Vozidlo UKE 80 s rázvorom 86 palcov (2184 mm) bolo pôvodne darované Churchillovi v jeho sídle Chartwell koncom novembra 1954 pri príležitosti jeho 80. narodenín. Model mal špeciálne upravené sedenie pre spolujazdca, keďže hlavným určením vozidla bolo, aby šofér vozil Churchilla po jeho sídle.

Ford na náš trh oficiálne uviedol nový Ranger PHEV - silnejší a schopnejší - FOTO
Úpravy zahŕňali širšie sedadlo so sklopnou lakťovou opierkou, vyhrievanie priestoru na nohy i dodatočné kožené držadlo. Model zostal v majetku sídla Chartwell až do smrti W. Churchilla v roku 1965. Vozidlo zdedil jeho zať A.C. Soames. Súčasný švajčiarsky majiteľ auto kúpil v roku 2013. Dnes sa nachádza v Emil Frey Classics Museum v meste Safenwile.
