BRATISLAVA 6. marca (WEBNOVINY) – Tak ako všetky automobilky, aj Hyundai podľahol tlakom na znižovanie emisií CO2 a reagoval flotilou modelov s označením Blue Drive. Všetky tieto modely boli vystavené na ženevskom autosalóne v rovnakej modrej farbe. Zaujímavé je však aspoň podľa mňa to, že Volkswagen má svoje úsporné modely s označením BlueMotion vystavené v podobnom odtieni modrej farby.
Na druhej strane je však Hyundai jedna z mála automobiliek, ktorá si uvedomuje, že budúcnosť automobilov je zrejme vo vodíku. Na svojom stánku v Ženeve totiž vystavuje štúdiu SUV ix35 poháňanú vodíkom.
Najväčšiu pozornosť však priťahuje veľmi zaujímavo tvarovaná štúdia i-flow. Tento koncept je predzvesťou nového modelu segmentu D, ktorý by sa mal objaviť už na budúci rok. Hyundai i-flow je poháňaný hybridným pohonným ústrojenstvom, ktoré pozostáva z nového 1,7 litrového „turbodiesla“ a elektromotora. Agregáty spolupracujú so šesťstupňovou dvojspojkovou prevodovkou.
Ondrej Rabatin / Webnoviny.sk