BRATISLAVA 6. júna (WEBNOVINY) – Chevrolet China Cup, ktorý sa uskutoční v júli, prinesie futbalové zápasy v Šanghaji a ďalších čínskych mestách. Prvý globálny záväzok značky Chevrolet voči futbalu v jej 101 ročnej histórii sa okrem iného sústreďuje aj na rozvoj zážitkov a skúseností podporovateľov tejto hry.
Chevrolet tiež oznámil partnerstvo s One World Futbol Project, organizáciou sústreďujúcou sa na podporu mladých v tejto hre v chudobných regiónoch prostredníctvom revolučnej, prakticky nezničiteľnej futbalovej lopty. Podpora zo strany Chevroletu zahŕňa aj dodávku 1,5 milióna One World Futbols počas budúcich troch rokov organizáciám pracujúcim s mládežou vo vojnou postihnutých oblastiach, utečeneckých táboroch, katastrofami postihnutých oblastiach a iných znevýhodnených komunitách. Chevrolet je prvým korporátnym sponzorom One World Futbol Project, ktorý pozitívne ovplyvnil život vyše 525 000 ľudí v 137 krajinách.
„S rastom Chevroletu ako globálnej značky prišiel ten pravý čas na prepojenie s medzinárodným futbalom,“ povedal General Motors Global Chief Marketing Officer Joel Ewanick. „Našou ambíciou je spojenie s futbalom spôsobom, ktorý presahuje tradičné sponzorstvo. Chceme uviesť do života naše vysoké uznanie tejto hre oslavou toho najlepšieho, čo futbal môže ponúknuť a predstaviť fanúšikom neobvyklé možnosti zapojenia sa do hry.“
Podľa Davida Gilla, Manchester United Chief Executive: „Naša predsezónna Tour je pre Klub dôležitým procesom, pretože nám umožňuje pripraviť sa vopred na sezónu a upútať našich fanúšikov i partnerov na rôznych trhoch. Keď sme naposledy hrali náš predsezónny zápas v Číne, mali sme tam fantastickú podporu fanúšikov. Boli sme ohromení zaujatím a nadšením, vytvorenými fanúšikmi, ktorí nás prišli podporiť a veríme, že mnohí z nich prídu aj tento rok. Je to po prvý krát, čo budeme hrať na Chevrolet China Cup a myslím si, že to bude fantastický štart dlhého a úspešného vzťahu s Chevroletom.“
The One World Futbol Project pomohol školám, sirotincom a neziskovým organizáciám riešiť problémy, učiť tolerancii a budovať spoločenstvá. Spoločnosť je tiež pridruženým členom streetfootballnetwork, ktorá spája 94 futbalovo orientovaných neziskových organizácií v 61 štátoch.
„One World Futbol Project vyzdvihuje základnú hodnotu, ktorá je veľmi blízka značke Chevrolet, že futbal sa môže dotknúť životov, poskytnúť príležitosti a priniesť pozitívnu zmenu do života ľudí všade na svete,“ povedal Ewanick. „Krása futbalu je rovnako o ľuďoch, ako o hre samotnej. One World Futbol Project má potenciál spojiť ľudí na celom svete v ich úsilí, vytvoriť globálne hnutie za dobro, ktoré hra prináša a zblížiť ľudí, ktorí sú pre hru zapálení. Toto je druh hnutia ktoré Chevrolet povedie.“
Tim Jahnigen, spoluzakladateľ a hlavný inovátor One World Futbol Project povedal: „Naša misia v prípade One World Futbol Project je vytvorenie pozitívneho vplyvu tým, že prinesieme radosť z futbalu a hry mládeži na celom svete, aby deti mohli byť deťmi bez ohľadu na to, kde žijú. V značke Chevrolet sme našli ideálneho partnera, ktorý spoločne s nami verí, že futbal môže spojiť ľudí nielen pre vzrušenie z hry, ale že môže tiež zmieriť a znova vybudovať komunity postihnuté vojnou, nešťastiami a biedou. Prostredníctvom tohto partnerstva môžeme pozitívne ovplyvniť ďalšie milióny životov jednoduchou silou trvanlivých lôpt.“
Chevrolet China Cup
Pohár Chevrolet China Cup je súčasťou Manchester United’s Tour 2012 sprostredkovanej svetu DHL. Zápasy v Číne sa budú hrať proti Shanghai Shenhua FC a ďalšiemu tímu, ktorého meno bude oznámené neskôr. Manchester United bude hrať v Číne po prvý krát od roku 2009 a po tretí krát vôbec.
„Príležitosť vidieť hrať Manchester United na vlastné oči je tým, čo motivuje jeho podporovateľov i fanúšikov na celom svete,“ povedal General Motors China Group President a Managing Director Kevin Wale. „Chevrolet China Cup dáva tiež svetu možnosť uvidieť, kam až pokročil futbal v Číne, na ihrisku aj mimo neho a perspektívu, akú má v tejto krajine. To je dôležitý fakt pre Chevrolet a GM, pretože sme veľmi hrdí na náš prínos v Číne, ktorý sme potvrdili ponukou rastúceho počtu vozidiel spĺňajúcich potreby čínskych zákazníkov.“
Partnerstvo s Manchester United
Ako súčasť svojej päťročnej spolupráce s Manchestrom United bude Chevrolet skúmať niekoľko aktivít zameraných na zblíženie klubu s jeho podporovateľmi, vrátane delenia sa o niektoré výhody, ktoré Chevrolet získa ako sponzor. V konečnom dôsledku je zámer vniesť fanúšikov do centra partnerstva a ponúknuť im jedinečný životný prístup k hre, ktorú milujú.
„Aby ste boli naozaj rešpektovaná globálna značka, musíte zákazníkov inšpirovať,“ povedal Ewanick. „Len málo značiek, ak vôbec nejaká, sa môžu pochváliť schopnosťou inšpirovať ľudí kdekoľvek, ako Manchester United. Naše partnerstvo si bude vyžadovať jedinečný a absolútny záväzok – voči tímu, jeho podporovateľom a každému, kto miluje futbal. Rodina Chevrolet je plne zameraná na cieľ vytvorenia pozitívnych zmien prostredníctvom tohto sponzorstva.“
One World Futbol Project
Jahnigen, ktorý vytvoril prakticky nezničiteľnú loptu One World Futbol, začal s projektom One World Futbol Project v roku 2010 s podporou svetoznámej hudobnej legendy Stinga. Na rozdiel od všetkých nafukovacích lôpt na trhu, One World Futbol nikdy nepotrebuje pumpu a nikdy nevyfúkne, ani keď je niekoľko krát prepichnutý. Jediná lopta One World Futbol vydrží viac, než stovky regulárnych futbalových lôpt, uchovávajúc silu hry aj v najdrsnejších končinách.
One World Futbol Project spolupracuje so skupinami a spoločnosťami na celom svete pri predaji, sponzoringu a distribúcii svojich jedinečných futbalových lôpt všade tam, kde to môže podporiť hranie. Jednotlivci tiež môžu zakúpiť loptu One World Futbol prostredníctvom programu „Buy One Give One” na stránke One World Futbol Project. Zakúpenie lopty iniciuje donáciu ďalšej lopty organizáciám pracujúcim v znevýhodnených komunitách na celom svete. Tí, ktorí chcú len poskytnúť podporu, alebo kúpiť loptu pre seba, tak tiež môžu urobiť prostredníctvom uvedenej webovej stránky.