BRATISLAVA 7. mája (WEBNOVINY) – Internetové stránky, združené pod hlavičkou portálu SITA.sk, navštívilo v apríli vyše 609-tisíc unikátnych návštevníkov. Počet videní stránok sa vyšplhal takmer na 9,5 milióna.
V rebríčku oficiálnych meraní AIM tak SITA.sk poskočili medzi médiami na 16. miesto. Tlačová agentúra SITA, ktorá SITA.sk prevádzkuje, sa medzi prevádzkovateľmi dostala na 12. miesto.
V priebehu apríla pribudla do portfólia portálu zoznamka BlickClick a spustila sa prevádzka špecializovaných obsahových stránok Damskajazda.sk, Byvaniejehra.sk a Cestujsi.sk. Ich cieľom je prinášať atraktívne a podrobnejšie informácie z konkrétnych oblastí a umožniť lepšie zacielenie reklamy z týchto sektorov.
Návštevnosť spravodajskej časti portálu sa zvýšila nad hranicu 240-tisíc a špecializovaný portál Podnikam.SK prilákal vyše 75-tisíc unikátnych návštevníkov.