BRATISLAVA 25. mája (WBN/PR) – Wanda.sk, ktorá patrí medzi najnavštevovanejšie ženské magazíny na Slovensku, predstavila novú rozšírenú sekciu o móde, kráse a stylingu, v ktorej prináša svojim čitateľkám najnovšie informácie a užitočné rady ako žiť v štýle “BE-IN”. Sekcia sa tak stáva jedinečným miestom, kde si čitateľky každý deň nájdu inšpirácie zo sveta módy, rady ako sa starať o svoje telo a pleť a BE IN tipy ako zostať stále krásnou.
Okrem rád ako byť krásnou každý deň nájdu čitateľky v rubrike Celebrity štýl inšpirácie so sveta hviezd. Zorientovať sa v najdôležitejších termínoch z oblasti stylingu pomôže celkom nová Encyklopédia módy, ktorá združuje viac ako 200 hesiel s podrobným vysvetlením. V inovovanej sekcii tiež nechýbajú testy kozmetických výrobkov, užitočné pomôcky, poradňa krásy či obľúbené premeny vizáže, určené najmä verným fanúšičkám Wanda.sk.
“Wanda.sk dlhodobo patrí k tomu najlepšiemu, čo internet prináša pre slovenské ženy, a preto aj vďaka sekcii BE IN opäť výrazne rozširujeme ponuku obsahu a služieb pre naše čitateľky,” hovorí Marcela Hlavatá, produktová riaditeľka Centrum Holdings na Slovensku.
Wanda.sk patrí s návštevnosťou takmer 350 tisíc čitateliek medzi najnavštevovanejšie ženské magazíny na Slovensku.
Novú sekciu BE IN nájdete priamo na adrese: https://wanda.pluska.sk/moda-a-krasa
o Centrum Holdings (www.centrumholdings.sk)
Centrum Holdings je internetový mediálny dom aktívny v krajinách strednej a východnej Európy (Slovensko, Česká republika a Chorvátsko). Na Slovensku oslovuje mesačne viac ako 1,5 milióna užívateľov. Spoločnosť prevádzkuje on-line médiá Atlas.sk, Centrum.sk, Mapy.sk, Wanda.sk, Žena.sk, Pobox.sk, Aktuálne.sk, Dnes.sk a mnohé ďalšie.