Slovenský online biznis sa podľa pravidelnej segmentovej analýzy Heureka eCommerce Insider v treťom kvartáli tohto roka prepadol o 9 %. Napriek negatívnemu trendu sa niektorým kategóriám a segmentom online biznisu darí.
Príkladom je internetová lekáreň a e-shop drmax.sk, ktorý v ostatných troch mesiacoch tohto roka rástol medziročne o 43,8 % a už v súčasnosti dosahuje tržby na úrovni predchádzajúceho roka. Na konci tohto roka očakáva drmax.sk rast cez 40 percent. Informoval o tom hovorca Dr. Max Peter Sedláček.
Zavedenie poplatkov za návštevu lekára považuje pacientska asociácia za zlý krok. Najviac by trpeli chorí a chudobní, hovorí
„Za tri kvartály tohto roka sme dosiahli tržby na úrovni 30 miliónov eur, čo zodpovedá hospodárskemu výsledku z minulého roka. Stabilný rozvoj a upevňovanie pozície lídra v lekárenskom eCommerce potvrdzuje aj náš približne 40-percentný trhový podiel, ktorý neustále navyšujeme,“ komentuje vývoj v online biznise spoločnosti výkonný riaditeľ Dr. Max Slovensko Marián Jánoš.
Lekárne Dr.Max vznikli v roku 2006. V súčasnosti sú lídrom na trhu lekární v Slovenskej republike, zákazníci ich nájdu na 400 miestach po celom Slovensku. Dr.Max je v súčasnosti zamestnávateľom pre viac ako 2 650 ľudí.