GSK Consumer Healthcare oznámila zmeny vo vedení

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
|
Romana Jourdren | Foto: GSK

Regionálnou generálnou riaditeľkou pre strednú a východnú Európu sa stala Romana Jourdren. Vo funkcii generálneho riaditeľa pre Českú republiku a Slovensko ju nahradí Pavel Behenský.

Spoločnosť GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare menovala Romanu Jourdren za regionálnu generálnu riaditeľku pre strednú a východnú Európu. Vo funkcii generálneho riaditeľa pre Českú republiku a Slovensko ju nahradí Pavel Behenský. Informovala o tom spoločnosť.

V novej pozícii generálnej riaditeľky pre región CEE bude Romana Jourdren zodpovedná za všetky aktivity GSK Consumer Healthcare naprieč 30 trhmi, z ktorých najdôležitejšie sú Rusko, Poľsko, Ukrajina, Česká republika, Slovensko, Rumunsko a Maďarsko.

Sídliť bude vo Varšave

Podľa zverejnených informácií má Romana Jourdren skúsenosti v oblasti marketingu, obchodu a celkového riadenia firmy v sektore spotrebného tovaru.

Predtým, ako začala v roku 2013 pracovať v GSK, pôsobila v spoločnostiach Philips, EgonZehnder, Danone alebo Kimberly Clark. V naposledy menovanej spoločnosti mala na starosti región strednej Európy a bola zodpovedná za aktivity v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku.

Agendu spojenú s jej novou pozíciou bude ako rodená Češka riadiť z Varšavy, kde sa nachádza firemné ústredie pre región CEE, a zároveň sa stane členom európskeho vedenia spoločnosti (European Leadership Team).

Behensky_pavel.jpg
Pavel Behenský | Foto: GSK

Pavel Behenský má rozsiahle obchodné skúsenosti. Role obchodného riaditeľa pre ČR a Slovensko sa ujal po vytvorení spoločného podniku medzi Novartis OTC a GSK Consumer Healthcare v roku 2013.

Predtým pracoval ako Business Unit Head Mass Market. Okrem GSK pôsobil v Procter&Gamble, Danone a Fromageries Bel. V P&G zastával rôzne obchodné a marketingové pozície, vrátane obchodného riaditeľa, a to aj na regionálnej úrovni.

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare je jedna z troch celosvetovo najúspešnejších divízií spoločnosti GSK. Biznis firmy zahŕňa vývoj a predaj produktov v oblasti wellness, orálnej hygieny, výživy a dermatológie. V portfóliu spoločnosti sa nachádzajú značky ako Sensodyne, Voltaren, Corega, Panadol alebo Theraflu.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať