BRATISLAVA 30. júna (WBN/PR) – ZUNO, nová direct banka rakúskej banky Raiffeisen Bank International, získala počas prvých šiestich mesiacov na slovenskom trhu 18 000 klientov. Tí si na účty v banke vložili už viac ako 125 mil. €.
„Objem vkladov, ktorý ZUNO na Slovensku získalo za relatívne krátky čas, nás utvrdzuje v tom, že direct banka je vhodným riešením pri oslovovaní segmentu moderných a internetovo zdatných ľudí,“ komentuje doterajšie výsledky banky Herbert Stepic, CEO Raiffeisen Bank International a predseda dozornej rady ZUNO BANK.
ZUNO sa podarilo osloviť vyšší segment svojej cieľovej skupiny. Dana Kondrótová, riaditeľka ZUNO na Slovensku, vysvetľuje, že „aj napriek tomu, že počet klientov je v tomto segmente nižší, priemerný vklad na jedného klienta je podstatne vyšší, ako sme pôvodne plánovali.“
Viac ako polovicu objemu svojich vkladov ZUNO získalo prostredníctvom sporiacich účtov bez viazanosti. Spomedzi termínovaných vkladov s rôznou dĺžkou viazanosti klientov najviac oslovil vklad na tri roky s dvadsaťpercentným podielom na celkovom objeme vkladov v banke.
ZUNO sa pri svojom vstupe na trh v decembri zaviazalo ponúkať „vždy top úroky“ a „žiadne zbytočné poplatky“. Nedávny prieskum medzi klientmi banky priniesol v tomto smere pozitívne reakcie. Tí okrem iného zaradili bezpečnosť vkladov a intuitívny online banking medzi ďalšie kľúčové dôvody pri rozhodovaní sa o založení účtu v ZUNO.
ZUNO BANK je súčasťou skupiny Raiffeisen Bank International, ktorá patrí medzi 100 najväčších bánk na svete. Po spustení pilotného projektu na Slovensku v závere roka 2010 sa banka chystá vstúpiť aj na ďalšie trhy regiónu strednej a východnej Európy. Najbližšie predstaví svoje služby klientom v Česku. Raiffeisen Bank International už na Slovensku pôsobí cez tretiu najväčšiu banku – Tatra banku.
Ďalšie informácie o slovenskom zastúpení ZUNO BANK nájdete na www.zuno.sk