Reťazec Kaufland v najnovšom letáku predstavil zaujímavý koncept 50-percentného zastúpenia slovenských výrobkov.
Na prvý pohľad vyzerá úplne bežne, no v strede letáku na zákazníka čakajú dve strany zaplnené slovenskými výrobkami. Je ich tam asi stovka, nie sú pri nich uvedené ani ceny, spomína sa pri nich iba to, že sa v Kauflande dajú kúpiť so zľavou minimálne 10 percent.
Reťazec Kaufland uvádza, že je to kvôli novému zákonu, ktorý ukladá reťazcom uvádzať v letákoch aspoň 50 percent slovenských výrobkov. Aj napriek tomu, že toto opatrenie ešte neplatí.
„V rámci nášho prospektu sme sa rozhodli prezentovať našu širokú ponuku slovenských produktov zákazníkom. Pri rozhodovaní sme zobrali ohľad aj na návrh nového predpisu ohľadom promovania minimálne 50% slovenských potravinových produktov, hoci má byť platný až od 1.5.2019,“ uvádza pre Náš Vidiek hovorkyňa Kauflandu Lucia Langová.