Obchodný reťazec Lidl pokračuje v cenovej revolúcii na Slovensku, a to zavedením zníženej DPH o 5 % za využitia vlastnej marže na vybrané produkty. Tento krok bol zavedený už v novembri a v úvode roka. Znížená DPH platí pre stovky produktov vrátane ovocia, zeleniny, mäsových výrobkov, mliečnych výrobkov a pečiva.
„Cena potravín je podľa prieskumov už dlho tým, čo trápi Slovákov najviac,“ uviedla Justyna Siekanko, konateľka Lidla zodpovedná za nákup.
Slovenské reťazce akciami bojujú proti zdražovaniu, Lidl ako prvý znížil ceny potravín o päť percent
Dodala, že ich zákazníci nájdu v Lidli aj naďalej nízke ceny. Reťazec sa snaží udržať svoju vedúcu pozíciu v oblasti nízkych cien a v plnej miere napĺňa všetky daňové povinnosti, čo odráža aj jeho ocenenie ako Daňovník roka. Cenové výkyvy ovplyvňujú rôzne faktory ako klimatické podmienky, inflácia, bezpečnostná situácia a výmenné kurzy.
Lidl pôsobí na Slovensku už 20 rokov a stal jednotkou na trhu, do segmentu však prichádza konkurent
Lidl napriek tomu usiluje o udržateľné cenové procesy vďaka dlhodobým vzťahom s dodávateľmi a vysokému podielu privátnych značiek. Zákazníci reťazca môžu očakávať aj naďalej kvalitné výrobky za výhodné ceny. S novým rokom prináša Lidl aj každodenné zľavy pre svojich zákazníkov, čo im uľahčí posviatočné obdobie z finančného hľadiska.