Slovenská pošta a 365.bank pokračujú v spolupráci, klienti môžu využívať služby, na ktoré sú zvyknutí

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Slovenská pošta
Foto: ilustračné, www.facebook.com.
Tento článok pre vás načítala AI.

Slovenská pošta a 365.bank sa dohodli na predĺžení spolupráce. Stalo sa tak na základe zmluvnej opcie platnej do konca tohto roka, ktorá vyplýva z doterajšej zmluvy o strategickej spolupráci.

Ako ďalej informovala vedúca odboru komunikácie a marketingu Slovenskej pošty Jana Lukáčová, uzatvoreniu dohody predchádzalo takzvané RFI (Request for Information), v rámci ktorého Slovenská pošta oslovila aj ďalšie banky v SR.

Výhodnejšie finančné podmienky

Pokračovanie spolupráce s 365.bank prinesie Slovenskej pošte výhodnejšie finančné podmienky v podobe vyšších odmien za poskytovanie bankových služieb, ako aj kontinuitu dosahovaných výnosov bez akýchkoľvek výpadkov.

V neposlednom rade budú môcť klienti využívať bankové služby na poštách tak, ako sú už dlhé roky zvyknutí.

„Zároveň týmto krokom zabezpečujeme aj kontinuitu výnosov pre Slovenskú poštu a v neposlednom rade zabezpečovanie bankových služieb blízko ku klientom po celom Slovensku,“ uviedol generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Slovenskej pošty Vladislav Kupka.

Najdostupnejšia banka

Slovenská pošta a 365.bank, predtým Poštová banka, sú dlhoročnými strategickými partnermi. Bankové služby na pošte fungujú už od vzniku banky, teda tridsať rokov.

365.bank pod značkou Poštová banka aktuálne pôsobí na viac ako 1 300 poštách, vďaka čomu je pre občanov najdostupnejšou bankou na Slovensku.

„Bankové služby sú neodmysliteľnou súčasťou služieb poskytovaných na poštách. Rovnaký model spolupráce banky a pošty funguje aj vo viacerých zahraničných krajinách a aj tam dokazuje svoje opodstatnenie,“ poznamenal Andrej Zaťko, group CEO 365.bank a Poštovej banky.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Andrej ZaťkoVladislav Kupka
Firmy a inštitúcie 365 bankSlovenská pošta