Slovenská pošta a 365.bank sa dohodli na predĺžení spolupráce. Stalo sa tak na základe zmluvnej opcie platnej do konca tohto roka, ktorá vyplýva z doterajšej zmluvy o strategickej spolupráci.
Ako ďalej informovala vedúca odboru komunikácie a marketingu Slovenskej pošty Jana Lukáčová, uzatvoreniu dohody predchádzalo takzvané RFI (Request for Information), v rámci ktorého Slovenská pošta oslovila aj ďalšie banky v SR.
Výhodnejšie finančné podmienky
Pokračovanie spolupráce s 365.bank prinesie Slovenskej pošte výhodnejšie finančné podmienky v podobe vyšších odmien za poskytovanie bankových služieb, ako aj kontinuitu dosahovaných výnosov bez akýchkoľvek výpadkov.
Banky odvedú štátu na daniach viac než doposiaľ. Ak budú podľa Kamenického „podvádzať“, vláda zmení pravidlá hry
V neposlednom rade budú môcť klienti využívať bankové služby na poštách tak, ako sú už dlhé roky zvyknutí.
„Zároveň týmto krokom zabezpečujeme aj kontinuitu výnosov pre Slovenskú poštu a v neposlednom rade zabezpečovanie bankových služieb blízko ku klientom po celom Slovensku,“ uviedol generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Slovenskej pošty Vladislav Kupka.
Najdostupnejšia banka
Slovenská pošta a 365.bank, predtým Poštová banka, sú dlhoročnými strategickými partnermi. Bankové služby na pošte fungujú už od vzniku banky, teda tridsať rokov.
Odbory sa s UniCredit Bank dohodli. Menej zarábajúcim pridajú a dostanú aj bonus
365.bank pod značkou Poštová banka aktuálne pôsobí na viac ako 1 300 poštách, vďaka čomu je pre občanov najdostupnejšou bankou na Slovensku.
„Bankové služby sú neodmysliteľnou súčasťou služieb poskytovaných na poštách. Rovnaký model spolupráce banky a pošty funguje aj vo viacerých zahraničných krajinách a aj tam dokazuje svoje opodstatnenie,“ poznamenal Andrej Zaťko, group CEO 365.bank a Poštovej banky.