Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO) hľadá spoločnosť, ktorá by pre ňu vytvorila interaktívny systém dodávateľských reťazcov. Agentúra už vyhlásila verejnú súťaž v predpokladanej hodnote takmer 733 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty.
Zákazka by mala trvať 15 mesiacov a bude financovaná z eurofondov. Záujemcovia môžu svoje ponuky predkladať do 29. októbra, rozhodujúcim kritériom pri výbere víťaza bude cena.
Slovenské hospodárstvo by malo rásť aj naďalej, tempo však môže spomaliť tretia vlna koronavírusu
Podľa agentúry SARIO je nutné vybudovať prehľadný, komplexný a interaktívny systém dodávateľských reťazcov. Aktuálne totiž na Slovensku absentuje prehľad o kľúčových sektoroch nášho hospodárstva a jednotlivých podnikateľských subjektoch.
„Interaktívny systém si kladie za cieľ stať sa komplexným nástrojom mapujúcim dodávateľské reťazce a v nich pôsobiace ekonomické subjekty a poskytnúť im zároveň online marketingový priestor na propagáciu svojich produktov a služieb na globálnych trhoch,“ konštatuje agentúra.
SARIO je štátna agentúra Slovenskej republiky, ktorá vznikla v roku 2001 v pôsobnosti Ministerstva hospodárstva SR. Jej poslaním je podpora exportných aktivít slovenských spoločností na globálnom trhu a prílev investícií na Slovensko.