Phishingové útoky cielia aj na klientov komerčných poisťovní. Známa poisťovňa varuje pred klikom na odkaz

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Phishing
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com
Tento článok pre vás načítala AI.

Phishingové správy sa stávajú čoraz bežnejším problémom, ktorý predstavuje riziko pre klientov rôznych spoločností, vrátane komerčných poisťovní. Vyzývajú svojich klientov k maximálnej opatrnosti pri otváraní emailov, ktoré sa môžu vydávať za oficiálne komunikácie a zneužiť tak firemné logo. Kliknutím na podvodné odkazy môžu klienti čeliť vážnym následkom.

„V uplynulých dňoch sme dostali informáciu od nášho klienta, že obdržal email, ktorý ho vyzýval kliknúť na externý odkaz, údajne kvôli vráteniu peňazí online,“ uviedla hovorkyňa Unionu Kristína Baluchová. Avšak e-mailová adresa mala koncovku “kliksafe.nl“, čo vyvolalo v klientovi podozrenie.

Baluchová varuje tiež pred ďalšími znakmi phishingových správ, ako sú nesprávna štylistika a príliš lákavé ponuky. Klienti by si mali uvedomiť, či sa naozaj zapojili do nejakej súťaže, alebo sú v procese riešenia poistnej udalosti a dôkladne zvážiť identitu odosielateľa emailu.

Bezpečnostní experti upozorňujú, že krádež firemného loga je bežným úkazom v rámci takýchto podvodov. „Naše logo je voľne dostupné na webstránke a jeho zneužitiu nemožno úplne zabrániť. Kľúčové je, aby užívatelia neotvárali emaily v zhone a zvážili dôkladne akékoľvek neznáme externé odkazy,“ radí Baluchová.

V prípade neistoty alebo potreby riešiť poistné otázky je vždy dobré obrátiť sa priamo na zákaznícke centrum.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Union poisťovňa