Call centrum finančnej správy je pripravené na nápor volajúcich v súvislosti s podávaním daňových priznaní. Záujem o informácie k podávaniu daňového priznania je tak, ako aj v minulých rokoch, veľký a ešte narastá s blížiacim sa finálnym termínom, ktorý tento rok padol na 2. apríla. Finančná správa reaguje na tento zvýšený záujem predĺžením úradných hodín, dokonca 2. apríla budú zamestnanci call centra k dispozícii až do polnoci.
Tretina daňovníkov už podala daňové priznanie, zvyšku ostáva už len 16 dní
Finančná správa vyzýva svojich klientov, aby boli trpezliví, nápor je enormný a pracovníci sa snažia vybaviť každého v čo najkratšom čase. Iba na otázky z oblasti technickej podpory pri elektronickom podávaní dokumentov zamestnanci finančnej správy vybavili za tri marcové týždne vyše 7 100 podaní.
Finančná správa upozorňuje na zmeny v tlačivách k dani z príjmov
„Daňovníci sa najviac zaujímajú o spôsob uplatnenia si bonusov na deti, ako aj bonusov zo zvýšenej splátky úrokov na bývanie.Tradične je veľký záujem aj o informácie o dani z príjmov fyzických osôb, kde sme vybavili viac ako 6 700 otázok,“ hovorí vedúci komunikačného oddelenia finančnej správy Radoslav Kozák.
O koľko mesiacov môžu živnostníci požiadať o odklad podania daňového priznania?
Stúpa tiež záujem o tému príjmov zo zamestnania a otázky s tým súvisiace, kde finančná správa vybavila v marci viac ako 5 300 podaní. Celkovo call centrum finančnej správy za prvé tri mesiace tohto roka vybavilo vyše 63 tisíc podaní daňovníkov.