Do 18. ročníka EFFIE Awards Slovakia 2016, národnej súťaže výnimočného marketingového myslenia, sa zapojilo 9 agentúr s 15 prácami. Najväčší počet prác je prihlásených do kategórie FMCG – potraviny a nápoje, kategórie Finančné služby – Banky a kategórie Telekomunikačné služby.
Po dvojročnej odmlke sa opäť objavila práca aj v špeciálnej kategórii Media Inovations/Events. Je ňou Pohostinstvo ´73 od agentúry Zaraguza pre klienta Heineken. Medzi prihlásenými prácami je tiež najoceňovanejšia kampaň tohtoročného Zlatého klinca – Zlatý Bažant´73 z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett rovnako pre Heineken.
Pozrite si kompletný zoznam prihlásených prác.
Momentálne sú prihlášky v rukách poroty I. kola hodnotenia. Shortlisty budú známe koncom budúceho týždňa a víťazov spoznáme počas slávnostného odovzdávania cien EFFIE Awards Slovakia 2016 vo štvrtok 24. novembra v Bokovke v Ružinove.
Počas galavečera bude udelené aj ocenenie Agentúra roka, ktoré získa najúspešnejšia slovenská agentúra posledného roka. Do hodnotenia sa rátajú ocenenia zo zahraničných súťaží, z domácich súťaží a tiež umiestnenie v rebríčku TAAS (ekonomický rebríček agentúr). Poslednou súťažou, ktorá do hodnotenia vstupuje, je práve slovenská EFFIE. Tá, aj napriek tomu, ako si viedli agentúry na festivaloch ako Cannes Lions, Golden Drum či európskej súťaži Euro EFFIE, môže ešte poriadne zamiešať karty.
Chcete sa výsledky EFFIE a Agentúry roka dozvedieť ako prví? Pridajte sa k nám na party roka!