SPP zamestnáva vo svojom call centre viac ako 100 špičkovo vyškolených pracovníkov.
Zákaznícka linka SPP za 10 rokov svojho fungovania vybavila viac ako 6 miliónov požiadaviek zákazníkov. V call centre SPP kladú dôraz na ústretovú, profesionálnu komunikáciu a na spokojnosť zákazníka. Podľa prieskumov až 97% zákazníkov je s operátormi Zákazníckej linky SPP spokojných a viac ako 80% z nich vybaví svoju požiadavku na základe jedného kontaktu.
V roku 2016 oslavuje Zákaznícka linka SPP už desiate výročie svojho založenia. SPP zamestnáva vo svojom call centre viac ako 100 špičkovo vyškolených pracovníkov. „Fluktuácia zamestnancov je u nás na minimálnej úrovni – viacero zamestnancov u nás pracuje od spustenia call centra. Rady sa sem vracajú napríklad aj mamičky po rodičovskej dovolenke. Zamestnanci call centra totiž majú vytvorené vynikajúce pracovné podmienky, pripravujeme pre nich množstvo rozvojových i motivačných programov a samozrejmosťou sú rôzne školenia,“ komentovala prácu svojich kolegov Katarína Lucinová, riaditeľka sekcie starostlivosti o zákazníka SPP.
Zákaznícka linka SPP v Košiciach v súčasnosti obsluhuje požiadavky takmer 1,2 milióna zákazníkov SPP zo segmentu domácností a maloodberu, ktoré súvisia s dodávkou plynu a elektriny. Operátori využívajú na komunikáciu so zákazníkmi tri komunikačné kanály, a to telefonické spojenie prostredníctvom zvýhodneného telefónneho čísla 0850 111 363, elektronickú poštu na adrese zakaznickalinka@spp.sk a od roku 2015 aj Web chat SPP na komunikáciu so zákazníkmi v reálnom čase prostredníctvom internetu. Profesionáli Zákazníckej linky SPP sú verejnosti k dispozícii každý pracovný deň od 7:00 do 20:00 h. Medzi najčastejšie podnety, ktoré riešia, patria napríklad informácie o platbách a zmenách spôsobu platby, informácie k vyúčtovacej faktúre alebo zmena výšky či periodicity preddavkov. „Naši operátori sa vo svojej práci stretávajú aj s úsmevnými príhodami. Napríklad namiesto zákazníckeho čísla diktujú svoj dátum narodenia, alebo ako doklad o zmene priezviska poslali fotku zo svadby,“ popisuje zážitky operátorov Jana Šuhyová, vedúca call centra. Denne vykoná jeden operátor takmer 60 aktivít súvisiacich s požiadavkami zákazníkov SPP z celého Slovenska, prípadne s ponukou produktov. V roku 2015 vybavili zamestnanci call centra prostredníctvom Zákazníckej linky SPP úctyhodných 650 000 požiadaviek, z toho takmer 80% telefonicky.
V apríli 2006 SPP uviedol do prevádzky Zákaznícku linku SPP (0850 111 363) na vybavovanie servisných požiadaviek zákazníkov súvisiacich s dodávkou plynu. O tri roky neskôr SPP úspešne spustil aj Biznis linku (0850 111 565) pre malých a stredných podnikateľov. V roku 2013 reagoval SPP na nekalé praktiky niektorých nových dodávateľov energií zriadením bezplatnej Férovej linky (0800 126 076), prostredníctvom ktorej si zákazníci môžu overiť výhodnosť podpísanej zmluvy a taktiež získať bližšie informácie o možnosti odstúpenia od nevýhodnej zmluvy.