BRATISLAVA 3. septembra (WBN/PR) – SOFTIP dnes odštartoval predaj a distribúciu nového informačného systému SOFTIP Profit Plus. Vyspelé komplexného riešenie typu ERP je určené na riadenie procesov firiem v rôznych oblastiach podnikania, ale aj vo verejnej a štátnej správe. V reálnom čase poskytuje dôležité informácie o stave a vývoji organizácie potrebné pre prijímanie kľúčových rozhodnutí.
„Naši zákazníci dostávajú v podobe SOFTIP Profit Plus do ruky špičkový nástroj, ktorý im pomôže zvýšiť ich konkurencieschopnosť a posilní ich pozície na trhu,“ skonštatoval Dušan Guldan, predseda predstavenstva a výkonný riaditeľ SOFTIP. Spoločnosť od 3. septembra zahajuje jeho hromadnú distribúciu pre svojich existujúcich zákazníkov. „Podľa prvých pozitívnych reakcií očakávam, že na Profit Plus sa postupne premigruje väčšina z nich. Od tohto riešenia si veľa sľubujeme aj v snahe rozširovať naše služby smerom k novým firmám či organizáciám štátnej správy, pretože im poskytne všetky funkcie a služby, ktoré od moderného ERP systému očakávajú,“ potvrdil Dušan Guldan.
SOFTIP Profit Plus je postavený na platforme jeho úspešného predchodcu SOFTIP Profit. Okrem využitia osvedčených nástrojov pridáva Profit Plus aj viacero noviniek. Medzi najdôležitejšie patrí zavedenie e-modulov postavených na báze technológie Silverlight. Patria sem moduly eCRM na riadenie vzťahov so zákazníkmi, eOBO pre odberateľské objednávky a eVZM určený na riadenie výrobných zákazkových miezd. Priamo integrované je aj riešenie pre EDI komunikáciu, ako aj mobilné aplikácie schopné sprostredkovať manažmentu či obchodníkom aktuálne informácie o dôležitých firemných dátach kdekoľvek bez ohľadu na miesto a čas. Na prácu s veľkými dátami slúži manažérsky informačný systém MPP, ktorý na báze technológie OLAP (Online Analytical Processing) umožňuje organizovať podnikové databázy a podporovať Business Intelligence.
„Pri vývoji sme kládli veľký dôraz aj na vytvorenie komfortného prostredia pre používateľov. Preto sme do SOFTIP Profit Plus integrovali nové farebné štýly, intuitívnu správu dokumentov, mailové notifikácie, posielanie faktúr pomocou elektronickej pošty a viaceré grafické vylepšenia,“ informuje Dušan Guldan. Aj v prípade nového informačného systému platí, že SOFTIP poskytuje svojim zákazníkom plnú podporu pri riešení ich požiadaviek či problémov prostredníctvom vyškolených odborníkov z ktoréhokoľvek z ôsmych pracovísk na celom Slovensku, či prostredníctvom Centra podpory, Servisnej linky alebo Vzdialenej podpory zákazníkov.