BRATISLAVA 2. marca (WEBNOVINY) – Nová aplikácia Kozlov Štrngátor zaznamenala nevídaný úspech. Vďaka nej si môžu oroseným pohárom zlatistého moku pripiť aj tí, ktorých od seba delí hoci aj niekoľko sto kilometrov.
Už viac ako tri tisíc fanúšikov Velkopopovického Kozla takto symbolicky oslávilo víťazné ťaženie svojho obľúbeného piva, ktoré v prestížnej ankete České pivo roka 2012 opäť zaujalo prvé miesto v kategórii jedenásťpercentných pív.
„Velkopopovický Kozel opäť potvrdil, že patrí medzi tie najkvalitnejšie pivá. Ocenenie České pivo roka je pre pivárov jedno z najprestížnejších a sme naň patrične hrdí. Preto sme sa rozhodli pripraviť veľké oslavy zisku tohto titulu aj s našimi spotrebiteľmi po celom Slovensku a pripravili sme oslavu, ktorá bude jedným veľkým štrngacím maratónom,“ uviedol Ján Vrbičan, brand manager značky Velkopopovický Kozel na Slovensku.
Symbolom Velkopopovického Kozla je cap Olda, ktorý ľudí spája a prináša im výbornú zábavu. Práve touto ideou sa inšpirovala spoločnosť Pivovary Topvar, a.s. pri nápade vytvoriť svetový unikát, originálne zariadenie s názvom Kozlov Štrngátor, ktorý ako prvý na svete prináša zážitok zo štrngnutia a pripitia si s priateľmi, nech sú akokoľvek ďaleko. Oslava ďalšieho víťazného titulu sa odohrá priamo vo vybraných prevádzkach – Kozlových dvorných pivárňach. Práve v nich zažije svetovú premiéru aj toto unikátne zariadenie.
„Po online aplikáciách Dlhý stôl, Plánovač Kozlovej grilovačky, Vianočné pozdravy z Popovíc, či Kozlová akadémia, je Kozlov Štrngátor ďalšou úspešnou aplikáciou našej spoločnosti. Tento projekt je dôkazom toho, že pivo je moderný nápoj a pivovarníci kráčajú s dobou a digitalizujú sa,“ dodala Miriam Šramová, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Pivovary Topvar.
Predpremiéra Kozlovho Štrngátora na internete Kozel Štrngátor si mohli vyskúšať fanúšikovia tohto piva s jemnou a harmonickou chuťou už od 4. februára v online prostredí. Za tri týždne si pripísal na svoje konto viac ako dva milióny štrngnutí.
Kozlov Štrngátor takto zbližuje svojich fanúšikov po celej krajine. V rámci kampane Velkopopovický Kozel 11%, České pivo roka uvedú Pivovary Topvar, a.s., aj televízny a rozhlasový spot, postery a POS materiály, kampaň v online prostredí a štrngací maratón priamo vo vybraných prevádzkach, kde sa podáva Velkopopovický Kozel. Kampaň pripravila a produkčne zabezpečila agentúra MADE BY VACULIK.
138-ročné Kozlovo tajomstvo
Velkopopovický Kozel je značka, ktorá sa vyrába od roku a založil ju vo blízko Prahy Franz Ringhoffer. Pôvodný recept je pýchou všetkých, čo v pivovare pracujú a pivovarnícki majstri ho chránia už viac ako 138 rokov. Tradičnú arómu dodáva pivu chmeľ, ktorý pochádza zo slávnych krajov Žatec a Ústí.
Tajomstvo tohto jedinečného piva tkvie aj v tzv. procese „dvojitého chmelenia“. Chmeľ sa pri varení piva pridáva na začiatku procesu, aby dodal pivu jeho charakteristickú horkosť, a potom znova pred koncom varenia, aby dodal pivu jeho typickú chmeľovú vôňu.
Akciová spoločnosť Pivovary Topvar je členom SABMiller. Do portfólia spoločnosti patria značky Šariš, Topvar, Smädný mních, Velkopopovický Kozel, Pilsner Urquell, Master, Gambrinus a Birell.