Slovenská pošta spustila pilotný projekt samoobslužných kioskov na vybraných pobočkách, ktoré zákazníkom umožnia využívať vybrané finančné služby rýchlo, jednoducho a bez čakania. Informovala o tom spoločnosť v tlačovej správe.
V kioskoch môžu zákazníci realizovať rýchly vklad a výber hotovosti, úhradu ePoukazu či úhradu faktúr cez Pay by square, a to buď hotovosťou alebo kartou podľa preferencie. Práca s kioskom je intuitívna a nevyžaduje asistenciu pracovníka pošty.

Slovenská pošta upozorňuje pred podvodnými zásielkami na dobierku. Na čo si dať pozor?
„Pilotný projekt kioskov predstavuje ďalší spôsob, ako Slovenská pošta mení tradície na inovácie a ukazuje, ako môže vyzerať budúcnosť poštových služieb. Takýmito technológiami dochádza k rýchlejšiemu vybaveniu zákazníka a ku skvalitneniu užívateľského zážitku,“ uviedla pošta.

Slovenská pošta mení poskytovanie služby P.O.BOX, málo vyťažené pobočky ruší
Kiosky sú v rámci pilotného projektu rozmiestnené na piatich pobočkách v mestách Bratislava (Námestie SNP 35 a Mlynské nivy 5A – Stanica Nivy), Košice (Humenská 4), Štúrovo (Hlavná 60) a Žilina (Sládkovičova 14). Projekt bude testovaný v reálnych podmienkach a jeho vyhodnotenie ukáže, ako sa bude koncept ďalej rozvíjať.