Zhoršujúci sa stav pandémie koronavírusu komplikuje prevádzku Slovenskej pošty. V posledných dňoch zaznamenala nárast počtu zamestnancov, ktorí sú pozitívne testovaní na COVID-19 alebo ktorí musia zostať v izolácii.
Táto skutočnosť ovplyvňuje aj prevádzku pôšt a logistiku Slovenskej pošty, čo sa môže prejaviť v obmedzeniach otváracích hodín pre verejnosť, ako aj pri lehotách doručovania zásielok.
Výpadok pracovníkov sa snažia nahradiť
Pošta informuje, že využíva všetky alternatívy a robí všetko pre to, aby výpadok pracovníkov nahradila a zabezpečila čo najplynulejšiu prevádzku. Klientom zároveň odporúča, aby si pred návštevou pošty preverili aktuálne platné otváracie hodiny pôšt na webovej stránke pošty.
Viac o téme: Koronavírus
Lockdown v Nitre a okolí sa sprísnil, nové opatrenia platia pre aj obchody a predškolské zariadenia
Ako informovala vedúca odboru komunikácie a marketingu Slovenskej pošty Jana Lukáčová, personálne obmedzenia zapríčinené pandemickou situáciou sa dotýkajú aj Zákazníckeho centra, čo si vyžiadalo obmedzenie fungovania infolinky. Zákaznícke centrum je v súčasnosti dostupné v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00
Niektoré pravidlá sa môžu líšiť
Slovenská pošta upozorňuje verejnosť na nutnosť dodržiavať hygienické opatrenia pri návštevách pošty. Klienti musia mať prekryté horné dýchacie cesty rúškom alebo inou alternatívou a pred vstupom do priestorov pošty sú povinní dezinfikovať si ruky.
Pošta tiež upozorňuje, že niektoré pravidlá sa môžu regionálne líšiť v závislosti od rozhodnutí Úradu verejného zdravotníctva SR alebo regionálnych úradov verejného zdravotníctva. Tie sa môžu týkať napríklad prípustnej kapacity klientov v priestore pošty.