Slovenská pošta bojuje s nedostatkom pracovníkov, zamestnancov s koronavírusom pribúda

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Slovenská pošta
Foto: ilustračné, www.facebook.com.

Zhoršujúci sa stav pandémie koronavírusu komplikuje prevádzku Slovenskej pošty. V posledných dňoch zaznamenala nárast počtu zamestnancov, ktorí sú pozitívne testovaní na COVID-19 alebo ktorí musia zostať v izolácii.

Táto skutočnosť ovplyvňuje aj prevádzku pôšt a logistiku Slovenskej pošty, čo sa môže prejaviť v obmedzeniach otváracích hodín pre verejnosť, ako aj pri lehotách doručovania zásielok.

Výpadok pracovníkov sa snažia nahradiť

Pošta informuje, že využíva všetky alternatívy a robí všetko pre to, aby výpadok pracovníkov nahradila a zabezpečila čo najplynulejšiu prevádzku. Klientom zároveň odporúča, aby si pred návštevou pošty preverili aktuálne platné otváracie hodiny pôšt na webovej stránke pošty.

Viac o téme: Koronavírus

Ako informovala vedúca odboru komunikácie a marketingu Slovenskej pošty Jana Lukáčová, personálne obmedzenia zapríčinené pandemickou situáciou sa dotýkajú aj Zákazníckeho centra, čo si vyžiadalo obmedzenie fungovania infolinky. Zákaznícke centrum je v súčasnosti dostupné v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00

Niektoré pravidlá sa môžu líšiť

Slovenská pošta upozorňuje verejnosť na nutnosť dodržiavať hygienické opatrenia pri návštevách pošty. Klienti musia mať prekryté horné dýchacie cesty rúškom alebo inou alternatívou a pred vstupom do priestorov pošty sú povinní dezinfikovať si ruky.

Pošta tiež upozorňuje, že niektoré pravidlá sa môžu regionálne líšiť v závislosti od rozhodnutí Úradu verejného zdravotníctva SR alebo regionálnych úradov verejného zdravotníctva. Tie sa môžu týkať napríklad prípustnej kapacity klientov v priestore pošty.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Jana Lukáčová
Firmy a inštitúcie Slovenská pošta