BRATISLAVA 14. novembra (WBN/PR) – Tretiu edíciu projektu „Silní pomáhajú maličkým. Alebo naopak?“ z dielne Nadácie LINAJE podporili muži – osobnosti, ktorí venujú svoj čas, talent, energiu na podporu hendikepovaným, marginalizovaným skupinám či jednotlivcom. Jedinečné zábery vznikli v spolupráci s prestížnou fotografkou Ivonou Oreškovou s ktorou nadácia vytvorila Benefičný kalendár pre rok 2013. Projekt je súčasťou podpory sociálneho rezidenčného zariadenia pre ľudí s autizmom – Ôsmy svetadiel v Borovej. Exkluzívnym partnerom projektu je maloobchodná sieť CBA.
Nadácia LINAJE už po tretíkrát zastrešuje projekt známy projekt, ktorý podporuje myšlienku jedinečnosti a tolerancie, ktoré v rámci svojej spoločenskej zodpovednosti šíri rôznymi formami. „Vyhľadávame rôzne príležitosti na pomoc ľuďom s autizmom. Výťažok aj z tejto akcie preto putuje na podporu zariadenia a konkrétnych ľudí, ktorí si zaslúžia adekvátne podmienky na život“ dodáva Štefan Pogány z Nadácie LINAJE.
Výsledným produktom tohtoročného kalendára je umelecky a spoločensky hodnotná séria fotografií známych mužov i detí – zdravých aj detí s autizmom, malých aj veľkých – z autorskej dielne fotografky Ivony Oreškovej.
Naše pozvanie na tento projekt prijali:
Maroš KRAMÁR – herec
Peter CMORÍK a Tomáš BEZDEDA – hudobníci
Marián GREKSA – spevák a občiansky aktivista
formácia “PARTIČKA” (Lukáš Latinák, Roman Pomajbo, Marián Miezga, Juraj Kemka)
SAJFA – moderátor rádia
Boris PRIHRADSKÝ – juniorský majster sveta v kulturistike
Ján KOLENÍK – herec
František KOVÁR – herec
Štefan BUGALA a Martin VALIHORA – známi bubeníci
KULY – frontmen skupiny DESMOD
Alexander BÁRTA – herec.
Kalendár bude dostupný pre zákazníkov v rôznych predajných kanáloch. „ Myšlienka benefičného kalendára 2012 Nadácie LINAJE má rozmer, ktorý nás zaujal a radi sme kalendár ponúkli v sieti CBA Slovakia na predvianočný trh. Podporujeme dobré veci“ dodáva Ing. Vladimír Kocúrek, viceprezident CBA Slovakia s.r.o. – ktorá je exkluzívnym partnerom projektu.
Krst kalendára sa uskutoční 22.11.2012 v Panta Rhei v Avion Shopping Park (o 17:00 pre verejnosť), ktorý vystrieda séria autogramiád v Bratislave, Senci a Košiciach v najbližších týždňoch.
Partneri projektu:
ROCHE Slovensko, Avion Shopping Palace, Prvá stavebná sporiteľňa , agentúra BRANDY, SPOSA – T o.z., OTTO BERG a SITA tlačová agentúra.
Hlavnými mediálni partneri:
Pay-Per-Vision Media, Azet.sk a STORE MEDIA.
Kalendár je dostupný v sieti kníhkupectiev Panta Rhei a eshope Martinus.sk. Exkluzívne aj v maloobchodnej sieti CBA Slovensko.