Príjmy z diaľničných nálepiek boli do mája 40 miliónov eur

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Diaľnica

BRATISLAVA 1. júla (WEBNOVINY) – Príjmy z predaja diaľničných nálepiek za päť mesiacov tohto roka dosiahli celkom 40,105 mil. eur vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH).

V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka je to nárast o 4 %. Počet predaných diaľničných nálepiek v januári až máji predstavoval 1,371 mil. kusov, čo je medziročne o 0,7 % viac.

Ročné nálepky dosiahli na výnosoch z predaja od začiatku roka podiel vyše 80 % a podľa počtu predaných nálepiek viac ako 47 %. Informoval o tom v pondelok hovorca Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. Marcel Jánošík.

V máji sa predalo 221,83 tis. diaľničných nálepiek a príjmy z ich predaja predstavovali okolo 3,493 mil. eur vrátane DPH. Medziročne to znamená zvýšenie o 6,1 %, resp. o 8,1 %. „Najväčší predaj v máji bol dosiahnutý v kategórii 10-dňových diaľničných nálepiek, viac ako 76 % z celkového počtu predaných nálepiek,“ uviedol Jánošík. Najväčší podiel príjmov, viac ako 48 %, podľa neho pripadá taktiež na 10-dňové diaľničné

NDS zabezpečuje predaj diaľničných nálepiek prostredníctvom 1 238 predajných miest, napríklad na čerpacích staniciach, v pobočkách Slovenskej pošty a inde, ako aj na dvoch informačno-predajných miestach na hraničných priechodoch Čunovo a Brodské a formou elektronického obchodu na internetovej stránke www.dialnicnenalepky.sk.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať