Aj táto myšlienka odznela v rámci online kick-off diskusie k blížiacemu sa podujatiu Digiweek Bratislava.
Prostredníctvom livestreamu, ktorý sa odohral 19.4.2023 na sociálnych sieťach LinkedIn a YouTube, sa predstavil Tomáš Pristač – Presales Consultant spoločnosti CRIF, Anton Behan – CEO spoločnosti Digitance, Branislav Beer – CEE Business Development Manager spoločnosti VISA, Karel Dytrych – Osobnosť českého digitálu 2022 a spoluzakladateľ Freelo a Váš Hosting, Tomáš Wiesner – CEO spoločnosti Dávame.cz a David Achberger – Chief Marketing Officer spoločnosti QORPO. V tejto diskusii, ktorá niesla názov „Budúcnosť digitalizácie a automatizácie v biznise“, sme mohli počuť rečníkov rozprávať o ich pohľade na budúcnosť, do ktorej práve vďaka digitalizácii a technologickým posunom smerujeme.
Umelá inteligencia (AI) sa stala v posledných mesiacoch horúcou témou ako v zahraničí, tak aj na Slovensku a v Českej republike. Moderná doba prináša nezastaviteľný technologický progres a s ním je úzko spojená aj digitalizácia, ku ktorej sa vyjadrovali hostia tejto diskusie.
Tomáš Wiesner a Karel Dytrych sa zhodli v debate práve na túto tému, keď Karel Dytrych rozprával o tom, ako je podľa neho už teraz ten správny čas začať uvažovať o implementácii AI do všetkých procesov v rámci firmy kvôli správnej adaptabilite. Taktiež dodal, že existuje potenciál v uľahčení integrácie.
Tomáš Wiesner prepojil tému umelej inteligencie s reálnym príkladom z oblasti obchodu a predaja, keď vravel, že v blízkej budúcnosti budú štandardné sales praktiky, napríklad v oblasti predaja automobilov, nahradené práve spomínanou formou AI.
Ďalšou preberanou témou bolo podnikanie. „Podnikatelia potrebujú nástroje na boj proti ekonomickej, ale aj energetickej kríze.“ Tento výrok vyslovil David Čajko, CEO festivalu Digiweek Bratislava. Taktiež dodal, že slovenskí podnikatelia majú možnosť posunúť svoje podnikanie vpred, a získať tak efektívnejšie nástroje pre seba a svojich zamestnancov. „Štát konečne pripravuje aj podporné finančné schémy, ktoré treba využiť, aby opäť neprepadli financie, ale aby sme ich vedeli adresne použiť pre svoje podnikanie.“
Anton Behan poskytol svoj pohľad na digitalizáciu firiem, na správne pochopenie koncového klienta, a na rolu, ktorú zohral COVID v celom proces. Taktiež aj zhodnotil mieru vyspelosti firiem na Slovensku v porovnaní so západnou Európou a vyjadril sa aj k implementácii voiceBOTov, ktorí slúžia ako prostriedok k eliminácii manuálne obslúžených telefonátov v call centrách.
Myšlienky Tomáša Pristača sa zameriavali najmä na digital onboarding, openbanking a credit solutions. Rozprával o bezpečnej identifikácii a verifikácii nových zákazníkov v online režime, vlastnej dátovej analýze bankových transakcií a natívnom cloudovom riešení založenom na API rozhraní.
Branislav Beer diskutoval aj o efektívnejšom využití dát a biometrie vo viacerých technických oblastiach, o automatizácii manuálnych procesov v biznise a David Achberger poslucháčom priblížil budúcnosť metaversu prepojeného na technológiu blockchain a Web3.
Celý záznam livestreamu si môžete spätne pozrieť na tomto odkaze.
Festival Digiweek EXPO – Transform Your Business, organizovaný spoločnosťou Tech Events, sa uskutoční 27.4.2023 v Bratislave.
Počas celého dňa budú pripravené konkrétne prezentácie riešení, ktoré pomáhajú s automatizáciou, digitalizáciou a efektivitou v podnikaní.
Festival je rozdelený na tri časti – konferenciu, EXPO a workshop.
V rámci konferencie sa návštevníci môžu tešiť na konkrétne prezentácie riešení z oblasti digitalizácie, automatizácie, HR, projektového a finančného riadenia, účtovníctva, marketingu, obchodu/sales, customer care a podporných finančných nástrojov.
V zóne EXPO nájdu návštevníci stánky všetkých spoločností z konferenčnej časti.
Špecializovaný workshop s titulom „Ako digitalizácia v salese zvyšuje predaje?“ predstaví Jan Panuš, ktorý je CRM konzultantom pomáhajúci českým a slovenským firmám s implementáciou RAYNET CRM. Workshop návštevníkom prakticky ukáže, ako jednoducho mať aj klientov, aj dokumenty, aj kontakty na jednom mieste vďaka mobilnej aplikácii.
Samozrejmosťou pre návštevníkov je možnosť občerstvenia.
Ak ešte stále váhate nad kúpou vstupeniek, nezabudnite využiť aj skupinovú zľavu – urobiť tak môžete na oficiálnej stránke podujatia.
Celý festival Digiweek Bratislava sa uskutoční za pomoci našich vážených partnerov, ktorým ďakujeme za podporu a spoluprácu.
Hlavní partneri konferencie:
Partners: CRIF – Slovak Credit Bureau, Digitance
Solutions partners: Enehano Solutions – Salesforce Rockstars, Shifra.sk (DUPLEX), Doklado, DÁVAME – Spolehlivý partner digitalizace, Commander Services, Freelo, Imper, wflow.com, ANASOFT, RAYNET, RECRU, Accai, Novo Consulting, KROS, ONLIMA, DIGITANCE, Zelená pošta, Datalink, PINYA, make (formerly Integromat), Daktela, QORPO Game Studio, Tabidoo, Oracle, SMART EMAILING, Evoloop (COMTEC), IPEX, ABRA Software, founderscope, Dataling, EIT RIS Manufacturing Hub
Supporter: Freelo
Event platform partners: Laia, Slido
Organizátor: Tech Events
Spoluorganizátor: SAF – Slovenská asociácia finančníkov
Venue partner: EUBA – Ekonomická univerzita v Bratislave
Mobility partner: Auto Palace Bratislava
Drink & Food partner: BLUE WATER, NION
Relax partner: Konopnica
Media partners: Startitup, Fontech | Startitup, SITA, Ticketportal, Nubium, Media Planet, SME, Nextech, GoUP online agency, Bankovnictví, EUROEKONÓM.SK, Stepanek3D
Informačný servis