Prichádza ďalší ShopMasters: E-commerce sa pripravuje na hlavnú nákupnú sezónu

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Dsc2267.jpg
Foto: Shopmasters

Šiesty ročník konferencie ShopMasters sa uskutoční 5. septembra 2024. Tento rok sa v Bratislave stretnú e-shopári s poprednými českými a slovenskými e-commerce lídrami a zamerajú sa na zlepšenie výkonnosti e-shopov v hlavnej nákupnej sezóne roka. O svoje skúsenosti sa podelia traja e-shopoví lídri – Jaroslav Chrapko, zakladateľ spoločnosti Dedoles, Pavol Šarközi, prevádzkový riaditeľ spoločnosti Northfinder, a David Varga, marketingový riaditeľ spoločnosti Dajana Rodriguez. Rovnako ako v predchádzajúcich rokoch bude jedným z hlavných bodov programu vytvorenie mastermind skupín pod vedením skúsených mentorov. Tento inovatívny formát umožňuje nielen výmenu poznatkov, ale aj praktické riešenia konkrétnych výziev, ktorým čelia e-shopári.

Shopmasters 6 sk fb 1200x630 2.jpg
Foto: Shopmasters

Mastermind skupiny sa od tradičných workshopov líšia svojou interaktivitou a zameraním na praktické riešenia a stavajú na aktívnom zapojení všetkých účastníkov. Skupiny pod vedením skúsených mentorov zo spoločností, ako sú eRockets, Darwin & the Machines, Expandeco, budú namiesto obyčajnej teórie riešiť skutočné problémy a výzvy, s ktorými sa e-shopári stretávajú v praxi.

„Ľudia dnes od konferencií očakávajú viac ako len prezentácie. Chcú si odniesť konkrétne riešenia a rady, ktoré môžu hneď uplatniť. Mastermind skupiny im to umožňujú, pretože každý účastník prispieva svojimi skúsenosťami a spoločne hľadajú efektívne postupy,“ hovorí Jakub Stupka, jeden z organizátorov ShopMasters, spoluzakladateľ a prevádzkový riaditeľ spoločnosti Ecomail.

Dsc6182.jpg
Foto: Shopmasters

Účastníci konferencie ShopMasters si budú môcť vybrať zo šiestich rôznych mastermind skupín, ktoré rozvinú diskusie na témy, ako sú výzvy výkonnostného marketingu v roku 2025, optimalizácia dátovej analýzy a brandovej stratégie, vplyv lokalizačnej stratégie na rast e-shopu v zahraničí, efektívne využitie Meta reklamy na zvýšenie zisku, rýchle SEO tipy pre aktuálnu sezónu alebo ako dosiahnuť rekordné výsledky za Q4 vďaka e-mail marketingu.

Mastermind samuela huby z shoptetu.webp
Foto: Shopmasters

Témou septembrového e-commerce stretnutia je „Výkonnosť e-shopu v hlavnej nákupnej sezóne“ a Pavol Šarközi zo spoločnosti Northfinder bude hovoriť o tom, ako optimalizovať e-shopy pred obdobím najväčších predajov. „S najväčším náporom objednávok na našom e-shope sa stretávame v zimnom období. Počas najväčšej špičky sa denný počet objednávok blíži k 2 500,“ hovorí Pavol Šarközi, prevádzkový riaditeľ e-shopu Northfinder. „Vo svojej prednáške sa s vami podelím o príklady z praxe a nástroje z oblasti logistiky a prevádzkových procesov, ktoré nám pomáhajú efektívne zvládať sezónne výkyvy, zabezpečovať plynulý chod e-shopu a zároveň podporovať udržateľný rast.“

Aj módna značka Dajana Rodriguez čelí v poslednom kvartáli roka každoročným výzvam. Jej marketingový riaditeľ David Varga bude radiť, ako maximalizovať predaje v konkurenčnom prostredí medzinárodných gigantov s väčšími rozpočtami a dlhšou históriou. „Na konferencii ShopMasters by som rád predstavil praktické stratégie a jedinečné hacky, ktoré používame na nasmerovanie pozornosti zákazníkov na náš e-shop,“ hovorí David Varga.

Shoptet_shopmasters.jpeg
Foto: Shopmasters

ShopMasters sú pravidelné stretnutia organizované špičkovými českými e-commerce spoločnosťami Ecomail, Shoptet, Zásilkovna a Heureka, tentoraz sa k nim pridalo aj Expandeco. ShopMasters sú miestom, kde si e-shopári môžu vymieňať a zdieľať svoje skúsenosti a navzájom si pomáhať v raste a úspechu.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie EcomailHeurekaShopmastersShoptetZásilkovna