BRATISLAVA 12. septembra (WBN/PR) – Čoraz viac ľudí dnes túži po práci, v ktorej by mohli byť sami sebe pánmi, mať flexibilný pracovný čas a veľké zárobky. Podnikanie na internete znie ako super nápad, no nič nie je také jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdá. Začiatky bývajú ťažké a vtedy je dobré dostať nejaké know-how od skúsenejších. Aj preto vznikol prvý komplexný vzdelávací program Pricemania Academy.
Analýza trhu, SEO, výber správneho segmentu a cieľovej skupiny, nastavenie správnej cenotvorby, spustenie (ideálne) responzívneho webu a následná propagácia e-shopu rôznymi kanálmi sú len niektorými z množstva vecí, na ktoré treba myslieť pri zakladaní vlastného biznisu.
Pricemania Academy spája top ľudí z českého a slovenského online biznisu, ktorý vzdelávajú podnikateľov, marketérov, ale aj študentov. Malé skupinky, v ktorých sa školenia odohrávajú, zaručujú individuálny prístup a vysokú interaktivitu. V septembri 2014 začne už štvrtá sezóna akadémie, ktorá obsahuje 15 školení. Priestor dostali noví mentori, a teda aj nové témy. „Dopyt po online vzdelávaní neustále rastie. Zatiaľ posledná tretia sezóna bola mimoriadne úspešná, keď sme kvôli veľkému záujmu museli niekoľko školení opakovať. K úspechu však určite prispeli aj Season Passy – zvýhodnené balíky školení, vďaka ktorým sa dá ušetriť až 61 % z celkovej sumy školení. Ich predaj sme spustili aj tento rok,“ hovorí Michal Král, zakladateľ projektu.
Štvrtý semester Pricemania Academy odštartuje v stredu 17. septembra 2014 event Pricemania Academy Kickoff IV. v priestoroch bratislavského coworkingového centra Connect. V programe od 18.30 h sú aj tri krátke inšpiratívne prednášky od mentorov akadémie, na ktoré budú môcť hostia Kickoffu hneď reagovať prostredníctvom služby Sli.do, ale aj v rámci diskusie.
Jakub Čech a Jakub Kuko Mazán (daren&curtis): 7 vecí, ktoré ti mama o týchto značkách nepovedala
(Prezradia vám všetky zaujímavosti zo sveta veľkých značiek, najdrahšie logo na svete, brutálne aj menej brutálne re-brandingy a výber najefektívnejších kampaní, ktoré ich v poslednom čase zaujali).
Mário Roženský (Affilbox): Affiliate nie je sprosté slovo
(O Affiliate marketingu sa často traduje mnoho mýtov, ktoré vám radi vyvrátime.)
Michal Král (Pricemania.sk) a Michal Horák (Peckadesign): Ako sme pripravili Pricemaniu na nástup mobilných technológií
(Prečo je responzívny dizajn taký dôležitý? Web Pricemania.cz je už v responzívnej verzii, slovenská Pricemania.sk sa na to pripravuje. Prečo by ste sa mali začať aj vy?)
O zábavu počas networkingu sa postará Denis Lacho so svojou kapelou a pripravený je aj chutný catering. Vstup na podujatie je zdarma a každý účastník navyše získa leták s kompletným programom a zľavovým kódom na zľavu 15 % na jesenné workshopy.
Pricemania Academy je jedinečný vzdelávací program pre e-shopy a online firmy. Interaktívita a individuálny prístup mentorov zaručujú jednoduchšie nasiaknutie informácií a prepojenie teoretických poznatkov s praktickými radami a skúsenosťami. Vďaka nadobudnutým poznatkom môžu absolventi Pricemania Academy zvýšiť návštevnosť a premeniť ju na reálnych zákazníkov, a tým zdvihnúť celkovú ziskovosť. Nemenej dôležité je aj budovanie mena značky a vzťahu so zákazníkmi. Všetci absolventi Pricemania Academy získajú na konci školenia alebo workshopu certifikát. Hlavný partner jesennej sezóny 2014 je spoločnosť TrustPay.