BRATISLAVA 10. novembra (WBN/PR) – V pondelok 24. októbra bol slávnostne otvorený 6. ročník Bratislavských módnych dní Jeseň 2011. Spoločnosti Groupe SEB Slovensko a Nestlé Slovensko s.r.o. ako partneri podujatia, v spolupráci s agentúrou Promotion vyhlásili víťazov dvoch prestížnych súťaží.
Počas úvodnej módnej prehliadky Bratislavských módnych dní bola predstavená víťazka dizajnovej súťaže: Navrhni dizajn kávovaru NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo. Víťazkou sa stala pani Slávka Semancová, z Bratislavy. Pani Semancová je kostýmová výtvarníčka a scénografka a tak jej táto súťaž bola veľmi blízka. Ako sama povedala, zároveň veľmi túžila získať aj kávovar NESCAFÉ Dolce Gusto.
Absolútna víťazka získala hlavnú výhru – cestu na svetový veľtrh nábytku a dizajnu v Miláne 2012 pre dve osoby v cene 3000 eur.
Finalistky ďalšieho súťažného projektu, Nové tváre módnej scény 2011, so svojimi súťažnými kolekciami na tému KÁVA oficiálne otvorili jesenné Bratislavské módne dni. Každá z mladých dizajnérok pojala súťažnú tému inak, finalistky sa nechali inšpirovať buď jej históriou, zrnkami, vôňou alebo stretnutiami v kaviarňach.
Absolútnou víťazkou projektu sa stala Annamária Kiss Kósa ktorá svoju kolekciu ako víťaz poletí odprezentovať aj na Slovak Fashion Night v New Yorku.