BRATISLAVA 11. mája 2018 (WBN/PR) – Značka Persil, patriaca do portfólia spoločnosti Henkel, sa zaradila do skupiny elitných značiek na slovenskom trhu. Dôkazom toho je prestížne ocenenie kvality Slovak Superbrands 2018.
Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila značke pracích prostriedkov Persil cenu Slovak Superbrands Award 2018. Patrí tak do skupiny značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja, neustáleho zvyšovania hodnoty značky a jej výnimočnej povesti. Udeleniu pečate predchádzalo dôkladné výberové konanie.
„Získať druhýkrát ocenenie Superbrands je pre nás dôkazom dobre odvedenej práce všetkých kolegov. Veľmi si tento titul vážime a je pre nás motiváciou aj naďalej pokračovať v zdokonaľovaní našej vlajkovej lode Persil,“ povedal o ocenení Marketing manažér Petr Bezányi.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Značka Persil pôsobí na trhu od roku 1907 a predstavuje spojenie vysokej kvality, moderného prístupu a silného pracieho výkonu. Jej portfólio reprezentujú prášky na pranie, pracie gély a kapsuly na pranie.