Nezabudnuteľné ubytovanie, jedlo aj wellness. Najkvalitnejšie hotely sú v Bešeňovej a v Tatrách

Súťaž HORECA Hviezdy je dlhodobo považovaná za ukazovateľ kvality v slovenskom HoReCa segmente.
VYSOKÉ TATRY: Lyžovačka
Sedačková lanovka (v pozadí) a turistická smerová tabuľa počas ranného Fresh Tracku v lyžiarskom stredisku Tatranská Lomnica vo Vysokých Tatrách. Skalnaté pleso, 31. január 2025. Foto: SITA/Mária Frisová

Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska (AHRS), ako najväčšia zamestnávateľská organizácia v oblasti hotelierstva a gastronómie, odovzdala počas jarnej HORECA Konferencie ocenenia v rámci 28. ročníka súťaže HORECA Hviezdy.

O víťazoch rozhodovala porota aj verejnosť

Prestížne uznania za výnimočnú kvalitu ubytovacích a reštauračných služieb si odniesli zariadenia, ktoré uspeli v šiestich kategóriách – polovicu z nich vybrala odborná porota, druhú polovicu určila verejnosť v hlasovaní, do ktorého sa zapojilo takmer 10-tisíc respondentov.

Súťaž HORECA Hviezdy je dlhodobo považovaná za ukazovateľ kvality v slovenskom HoReCa segmente. Každoročne oceňuje najlepšie subjekty v oblasti hotelových služieb, gastronómie a cestovného ruchu.

Hodnotenie prebieha v šiestich kategóriách, pričom odborná porota rozhodovala o víťazoch v oblastiach Direct Booking, Customer Service a Social Media. V týchto kategóriách si víťazstvá odniesli Hotel Akvamarín Bešeňová, Grand Hotel Kempinski High Tatras a Hotel Divná Pani.

Verejnosť rozhodla o ďalších troch víťazoch

V kategóriách, o ktorých rozhodovala verejnosť, uspeli Grand Hotel Bachledka Strachan, ktorý zvíťazil nielen ako najpriateľskejší rodinný hotel v kategórii Family Friendly, ale zároveň získal aj prvenstvo v oblasti gastronómie. V kategórii Wellness triumfoval Wellness Hotel Kaskády.

Prezident AHRS Marek Harbuľák v tejto súvislosti uviedol, že cieľom ocenení je nielen vyjadriť uznanie tým najlepším, ale aj povzbudiť všetkých poskytovateľov v sektore k ďalšiemu skvalitňovaniu služieb. „Prostredníctvom HORECA Hviezd chceme vyslať prevádzkam signál, že ich úsilie má zmysel, a motivovať ich k ďalšiemu zvyšovaniu kvality služieb. Zároveň chceme pomôcť verejnosti lepšie sa zorientovať v tom, čo môžu od jednotlivých zariadení očakávať,“ zdôraznil.

Firmy a inštitúcie: Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska

Ďalšie k téme