BRATISLAVA 23. marca (WBN/PR) – „Ako zvýšiť exportnú výkonnosť a vybrať si rastúce trhy““ sa nazýva interaktívny workshop, ktorý sa bude konať vo štvrtok 31. marca 2011 v hoteli KEMPINSKI v Bratislave. Jeden zo štyridsiatich najvýraznejších odborníkov svetovej ekonomiky Nenad Pacek počas niekoľkých hodín prevedie slovenských exportérov novými možnosťami svetových trhov. Do panelovej diskusie prijali účasť nielen exportérske spoločnosti ako Grafobal, a. s., Mondi SCP a.s., DeLUX-SM, s.r.o, ale aj zástupcovia štátnych či ekonomických inštitúcií Slovenska.
Nenad Pacek je autorom úspešnej knihy „Emerging Markets: Lessons for business success and outlooks for different markets – Poučenie pre obchodný úspech a výhľady pre rôzne trhy „. Úspešný ekonóm, ktorého rady oceňujú nielen svetové politické fóra, ale i renomované svetové spoločnosti ako napríklad KPMG. Spoločnosť KPMG Slovensko spol. s r.o., ktorá oslavuje 20. výročie založenia, sa stala hlavným partnerom bratislavského workshopu.
Pacek a jeho spoločník Peter Helešic založili poradenskú skupinu International Business Servicess Group – IBSG, ktorá bude radiť slovenským exportérom ako a kde hľadať nové svetové trhy pre vývoz svojho tovaru či služieb. Budú slovenskému vývozu otvorené nové trhy v Indii či Číne? Čo sa stane s trhmi a eurom vzhľadom k rýchlo sa meniacej ekonomickej situácii vo svete? Aj na tieto otázky nájdu odpoveď účastníci workshopu s medzinárodnou účasťou. Analýza trhu s výhľadmi na najbližšie obdobia, prehľad vývinu slovenského exportu a nové možnosti. Priestor pre diskusiu s rovnomennými témami sa otvorí aj v diskusnom paneli. Na otázky predstaviteľov slovenských, ale aj zahraničných spoločností, sa pokúsia odpovedať štátny tajomník Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky Martin Chren, analytik INESS Juraj Karpiš, ako aj zástupca
Ministerstva zahraničných vecí Róbert Maxian a zástupcovia úspešných exportérskych spoločností Slovenska sa podelia s ostatnými so svojimi skúsenosťami vedení práve Nenadom Pacekom.
Workshop je jediný svojho druhu na Slovensku a organizátori ho pripravujú len raz do roka. Prípadní záujemcovia o účasť sa môžu prihlásiť cez online formulár na stránke organizátora spoločnosti Helecom, s.r.o. Spoluorganizátormi zároveň sú spoločnosti Global Success Advisors GmbH a Global Trade Slovakia, s.r.o.
Odborný event partnersky podporili spoločnosť DeLUX-SM, s.r.o a nemocnica Medissimo. Mediálnymi partnermi sa stali tlačová agentúra SITA, portály Euractiv.sk a Milliardcity.com ako aj magazín Eurobiznis.
Krátko z programu workshopu:
· Ako vyzerá komplexný ekonomický prehľad a vyhliadka do budúcnosti?
· Ktoré regióny a krajiny budú v nasledujúcich dvoch rokoch rásť najrýchlejšie?
· Ako dlhodobo a úspešne budovať export, aby sa nestal len krátkodobým dobrodružstvom?
· Aké sú pravidlá úspechu pre výber distribútorov?
· Aké sú zlaté pravidlá pre prácu s distribútormi?
· Ako expandujú najúspešnejšie firmy na medzinárodnej úrovni?
· Aké sú kľúčové trendy v oblasti medzinárodnej obchodnej stratégie?
Bližšie informácie nájdete na: http://www.helecom.eu/page/sk/48/business-workshop-quot-ako-zlepsit-exportnu-vykonnost-quot/