Nachádza sa v zrekonštruovanom podchode na Trnavskom mýte.
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) otvorila v utorok v Bratislave svoje nové zákaznícke centrum v zrekonštruovanom podchode na Trnavskom mýte.
Novootvorené centrum poskytuje cestujúcim predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty či s výberom vhodného spojenia, informácie o zaujímavých zľavách, ako aj cestovné poistenie na počkanie, cestovné poriadky, pohľadnice a publikácie o železnici, upomienkové predmety, ale aj doplnkové služby ako predaj vstupeniek cez Ticketportal či Bratislava CARD.
Cestujúcim chcú byť po ruke
„Ako národný dopravca, pre ktorého je spokojnosť cestujúcich na prvom mieste, chceme aj prostredníctvom novej modernej prevádzky osloviť čo najviac zákazníkov,“ povedal predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK Filip Hlubocký.
„Podchod na Trnavskom mýte patrí k najfrekventovanejším miestam v Bratislave a denne ním prejde okolo 30-tisíc ľudí. Cestujúcim chceme byť takpovediac po ruke, aj preto sme sa rozhodli otvoriť zákaznícke centrum práve v týchto atraktívnych priestoroch,“ poznamenal Hlubocký.
Prepojenie s dizajnom rýchlikov
Sprevádzkované centrum podľa ZSSK udáva nový trend dizajnu jej predajných miest a všetky budúce zákaznícke centrá budú navrhnuté v rovnakom duchu.
„Predajné miesto sme koncepčne prepojili s dizajnom diaľkových vlakov ZSSK. Zákaznícke centrum na Trnavskom mýte nadväzuje na tradičný prvok, ktorý sa objavuje v interiéri nových vozňov – čičmiansky vzor,“ priblížil člen predstavenstva a riaditeľ úseku obchodu ZSSK Karol Martinček.
„Súčasťou dizajnu je zaujímavý drevodekor a oranžové prvky odkazujúce na našu firemnú identitu. Celý interiér bol navrhnutý tak, aby sa zákazníci v novom centre cítili komfortne a príjemne,“ doplnil Martinček.
Dizajn prevádzky navrhoval pre ZSSK architektonický ateliér SIEBERT+TALAŠ, ktorý sa projektovo venuje napríklad bratislavskej autobusovej stanici Mlynské Nivy. Všetky ďalšie predajné miesta národného dopravcu budú kreované v rovnakej línii.
Bez sklenenej steny
Generálny riaditeľ ZSSK Filip Hlubocký upozornil na zásadnú vec, ktorou sa okrem dizajnu novootvorené predajné miesto líši od ostatných.
„Pre našu spoločnosť je dôležitý prozákaznícky prístup, aj preto sme sa rozhodli v novom zákazníckom centre odstrániť sklenenú stenu medzi klientom a predávajúcim. Je to znak toho, že sme otvorení potrebám svojich cestujúcich a dôverujeme im,“ dodal Hlubocký.
ZSSK prevádzkuje v Bratislave spolu už tri zákaznícke centrá, okrem Trnavského mýta aj na Hlavnej stanici a na Hodžovom námestí.