Na trase medzi Bratislavou a Viedňou bude od 26. apríla jazdiť týždenne štrnásť nových autobusových spojov pod značkou FlixBus. Spoločnosť to zdôvodňuje zvyšovaním záujmu o autobusovú dopravu.
BRATISLAVA – Spoločnosť FlixBus na autobusovej linke medzi Bratislavou a Viedňou pridá od štvrtka týždenne štrnásť nových spojov. „Dopyt po autobusovej doprave na Slovensku sa neustále zvyšuje. Našu ponuku plánujeme aj naďalej rozširovať. Od 26. apríla pridáme ďalšie nové spoje na trase medzi Bratislavou a Viedňou,“ informovala v utorok hovorkyňa FlixBusu Martina Čmielová.
Každý týždeň z Bratislavy vypravia vyše štyristo odjazdov
Na najfrekventovanejšej trase dopravcu medzi slovenskou a rakúskou metropolou je v prevádzke 41 spojení denne. Bratislava je k sieti zelených autobusov FlixBus pripojená od roku 2015 a podľa spoločnosti sa stala významným uzlom v rámci jej európskych liniek. „Každý týždeň z Bratislavy vypravíme viac ako štyristo odjazdov,“ uviedla Čmielová.
Autobusová linka Bratislava – Viedeň patrí medzi kľúčové spojenia prepravcu spolu s trasami Košice – Praha a Prešov – Viedeň. FlixBus v súčasnosti na Slovensku spája Bratislavu, Košice, Prešov, Poprad, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Žilinu, Považskú Bystricu, Trenčín a ďalšie.
Tristo regionálnych dopravcov jazdí pod značkou FlixBus
Pod značkou FlixBus v súčasnosti jazdí približne tristo regionálnych dopravcov. Na Slovensku spoločnosť spolupracuje s veľkými dopravcami i menšími rodinnými firmami, napríklad Blaguss Slovakia, Slovak Lines, Daftour. „Vďaka spolupráci s FlixBusom od roku 2017 sa naše podnikanie významne rozrástlo. Prevádzkujeme šesť zelených autobusov na trasách medzi Košicami a Prahou, Prešovom a Viedňou,“ povedal riaditeľ a jeden zo spoločníkov Daftouru Andrej Daňko.
FlixBus začne fungovať aj v USA, najmä v Kalifornii
FlixBus zabezpečuje denne 250 tisíc spojov do 1 700 miest v 27 krajinách. V priebehu tohto roka chce spoločnosť zaviesť ďalších stotisíc nových spojov. Na jar sa prvýkrát vydá mimo Európy, keďže na západe USA, najmä v Kalifornii, má v úmysle poskytnúť viac ako tisíc nových spojení. Obchodný model v USA bude rovnaký ako v Európe.