Tender Bratislavskej integrovanej dopravy (BID) na nový dizajn má víťaza. V tlačovej správe o tom informuje hovorkyňa BID Eva Vozárová.
„Do tendra sa zapojili tri agentúry a jeho víťazom sa stala agentúra CORE4 Advertising, ktorá už na realizácii zadania pracuje,“ uviedla.
Všetky grafické prvky sa zjednotia
Nový dizajn manuál zjednotí všetky grafické prvky na cestovných poriadkoch, piktogramoch, označeniach liniek, informačných systémoch, reklamných a propagačných materiáloch. Realizácia a prvé výstupy projektu sa očakávajú v priebehu októbra.
Začali stavať obchvat obcí v regióne Malokarpatska, má odbremeniť Chorvátsky a Slovenský Grob
V júni vyhlásila BID – organizátor Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji (IDS BK) výberové konanie na agentúru, ktorá vytvorí ideové riešenie pre novú vizuálnu identitu integrovanej dopravy.
Víťaz dal aj najnižšiu cenu
Víťazný návrh zaujal kvalitou spracovania, kreativitou a celkovou komplexnosťou.
„Tento návrh najviac zodpovedal predstavám a požiadavkám stanoveným v súťaži. Víťazná agentúra zároveň predložila ponuku s najnižšou cenou,“ doplnila generálna riaditeľka BID Zuzana Horčíková a dodala, že potreba uceleného dizajn manuálu je dôležitá pre zabezpečenie prevádzky a celkového rozvoja IDS BK, ktorý spája rôzne druhy dopravy na území hlavného mesta a v blízkom regióne.
„Predovšetkým z pohľadu cestujúcich je dôležité dať systému jednotnú identitu,“ uzavrela.