BRATISLAVA 9. februára (WBN/PR) – Úspešná sieť francúzskych parfumérií Marionnaud a spoločnosť Artdeco sa stali partnermi prestížnej súťaže krásy Miss Slovensko 2012. Cieľom oboch značiek je podporiť krásu dievčat prostredníctvom profesionálneho individuálneho prístupu a kvalitnej kozmetiky.
Každý deň krásna
Marionnaud spolupracuje s exkluzívnymi značkami z oblasti inovatívnej a prémiovej dekoratívnej kozmetiky určenej pre dokonalé líčenie. Hlavnou víziou značky je uspokojovať individuálne želania a potreby žien prostredníctvom profesionálneho a individuálneho prístupu. Z centra diania v Paríži vám parfumérie Marionnaud ako prvé prinášajú svetové exkluzívne značky za výborné ceny. „Je pre nás veľkou cťou byť partnerom tohto výnimočného projektu. Chceme ponúknuť dievčatám stať sa ich každodenným spoločníkom na ceste k výnimočnosti a kráse,“ uviedla Katarína Vajsová, marketing & PR manažérka parfumérií Marionnaud. Skvelé vlastnosti prémiovej kozmetiky teraz budú môcť oceniť aj finalistky 17. ročníka najprestížnejšej súťaže krásy na Slovensku. Značka MARIONNAUD sa stala oficiálnym partnerom projektu Miss Slovensko 2012.
Marionnaud si za partnera v líčení najkrajších Sloveniek vybrala exkluzívnu značku Artdeco, ktorá je známa nielen v západnej Európe pre svoj punc kvality, široký výber produktov ale taktiež vďaka prepojeniu s modelingom. „Veľmi nás teší, že na túto tradíciu môžeme nadviazať aj na Slovensku,“ povedal Ing. Pavel Bobošík, riaditeľ spoločnosti BCM, a.s., ktorá značku zastupuje v Českej a Slovenskej republike.
ARTDECO ponúka širokú paletu farieb očných tieňov, lakov na nechty, rúžov a leskov na pery. Praktickým inovatívnym prvkom značky je vymeniteľný magnetický systém paletiek očných tieňov, púdrov a líčok a vymeniteľných náplní v ceruzkách na oči. Produkty sú veľmi variabilné a nenútia zákazníčky investovať do nepotrebných obalov. V ponuke tejto značky nájdeme tiež celý rad doplnkových unikátnych produktov, vďaka ktorým ju milujú vizážisti, pretože s ich využitím dosahujú profesionálne výsledky. Ide o korektory, vynikajúce bázy a fixáciu pre rúže, očné tiene, špirály či make-up, ktoré zafixujú a predĺžia nalíčenie a taktiež široké spektrum produktov typu „camouflage“ a bronzing. Výnimočnosť kozmetiky
ARTDECO budú môcť teraz oceniť aj finalistky 17. ročníku najprestížnejšej súťaže krásy Miss Slovensko 2012, ktorej oficiálnym partnerom sa táto nemecká značka stala.
Marionnaud parfumérie sú najväčší európsky maloobchodný predajca luxusnej kozmetiky a parfémov. Ich história sa začala písať v roku 1950 vo Francúzsku, keď Bernard Marionnaud založil obchod, kde mohli ženy výnimočne – pod jednou strechou – nájsť výrobky starostlivosti o pleť, top svetové značky parfumov a najprestížnejšiu dekoratívnu kozmetiku. V súčasnosti sa po celej Európe nachádza už vyše 1200 parfumérií. Od roku 2005 patrí značka Marionnaud do svetového koncernu A. S. Watson & Co, ktorý pôsobí v 35 krajinách sveta a týždenne obslúži 25 miliónov zákazníkov. Spolu so známymi spoločnosťami ICI Paris XL a The Parfume Shop prezentujú svetovú krásu a zdravý životný štýl.