BRATISLAVA 27. októbra (WBN/PR) – Spoločnosť ProCare, najväčšia sieť polikliník s celoslovenskou pôsobnosťou, je lídrom v starostlivosti o svojich klientov. Týka sa to nielen poskytovania kvalitnej zdravotnej starostlivosti, ale i zavádzania mnohých moderných nástrojov na komunikáciu s klientami. Využívaním vlastného moderného call centra, klientskych kariet, klientskej zóny na internete a kioskov, zabezpečujeme klientom jedinečný prístup k poskytovaniu zdravotnej starostlivosti. Klienti ProCare tak získavajú ďalšie možnosti, ako sa o svoje zdravie starať čo najefektívnejšie, pohodlne, bez zbytočnej straty času a v príjemnom prostredí.
S nárastom počtu klientov a počtu prevádzkovaných zdravotníckych zariadení, dozrievala postupne i potreba rozvíjať služby pre zákazníkov. Len nedávno sme do prevádzky zaviedli plnohodnotné a technicky vyspelé kontaktné centrum. To je prepojené s informačným systémom spoločnosti a je schopné poskytovať vlastnými pracovníkmi nové služby, ktoré umožňujú napríklad priamy kontakt na konkrétne zdravotnícke zariadenie, SMS komunikáciu s klientom, Skype kontakt, spracovanie požiadaviek z webovej stránky.
Pre klientov moderných polikliník ProCare to znamená lepšiu dovolateľnosť cez Procare Infolinku
0850 888 999, a to aj pre lepšiu technologickú vybavenosť, či väčší počet pravidelne školených operátorov. Novinkou je možnosť prioritizácie hovorov v prospech vyšších programov celoročnej zdravotnej starostlivosti v čase náporu. Denne sa na infolinku dovolá približne 800 klientov. Ročne vybavíme prostredníctvom infolinky viac ako 170 000 hovorov. V roku 2010 sme zaznamenali na infolinke viac ako 170 000 hovorov, v roku 2011, do septembra to už bolo viac ako 130 000 hovorov. Väčšinou ide o získavanie informácií o produktoch, objednávanie, preobjednávanie a prepájanie klientov priamo do polikliník.
Niektorí klienti uprednostňujú bezplatné volania do ProCare call centra prostredníctvom služby Skype. Klienti si môžu v službe Skype spoločnosť ProCare vyhľadať pod menom: skype.procare alebo zavolať do call centra priamo z webovej stránky www.procare.sk cez ponúkanú ikonku Skype.
Karta klienta ProCare je ďalším krokom moderných polikliník ProCare ku skvalitňovaniu služieb pre svojich klientov. Je automaticky vydaná každému klientovi ProCare so zakúpeným programom celoročnej zdravotnej starostlivosti, je neprenosná a evidovaná na ID kód jej držiteľa. Klientovi umožňuje prístup do svojej klientskej zóny na web stránke www.procare.sk. V klientskej zóne môže klient manažovať svoj program celoročnej zdravotnej starostlivosti, zmeniť program, upraviť automatickú prolongáciu, on-line vlastné kontakty, sledovať stav účtu v poliklinikách ProCare, objednať sa na lekárske vyšetrenie, alebo nahlásiť zmenu zdravotnej poisťovne. Pri príchode na lekárske vyšetrenie do jednotlivých polikliník sa už klienti nebudú musieť zastaviť na centre klientských služieb. Stačí, ak sa zaregistrujú priložením karty k terminálu – registračnému kiosku a pokračujú priamo k svojmu lekárovi.
Ďalšou výhodou karty klienta ProCare je uplatňovanie si zliav u našich partnerov. Vyberáme pre klientov partnerov v oblastiach rehabilitácie, športu, pestovania krásy, ale aj lekární a prinášame ďalšie atraktívne ponuky. Aktuálny zoznam partnerov karty klienta ProCare nájdu klienti na web stránke a vo svojej klientskej zóne.
O spoločnosti:
Spoločnosť ProCare, a.s., buduje sieť zdravotníckych zariadení na Slovensku. Ambulantnú zdravotnú starostlivosť poskytuje pacientom už v 12 zdravotníckych zariadeniach – v Bratislave, Žiari nad Hronom, Košiciach, Nitre, Zvolene a Banskej Bystrici . Konkurenčnou výhodou siete zariadení je objednávanie pacientov na dohodnutý čas vyšetrenia prostredníctvom ProCare Infolinky 0850 888 999 a komplexná zdravotná starostlivosť s najmodernejším technickým vybavením v celej sieti týchto zariadení. Špecifikom siete je tiež poskytovanie pracovnej zdravotnej služby pre firmy, vyplývajúcej zo zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia.