BRATISLAVA 10. júla (WBN/PR) – Cieľom redizajnu Magnesie je ponúknuť spotrebiteľom moderný dizajn, ktorý však bude stále nadväzovať na tradíciu značky. „Najvýraznejšou úpravou je celková zmena loga. Použité písmo je bez pätiek a nevyužíva výrazný outline, ako v prípade starého loga. Tým sa nové logo odľahčilo a získalo modernejší ráz,“ vysvetľuje Radka Soukupová, senior brand manažérka značky Magnesia. Súčasnejší vzhľad a kompaktnosť získalo logo aj vyrovnaním výšky všetkých písmen v logu a použitím malých písmen „a“ popri ostatných veľkých písmenách. Vzniká tak funkčný celok unikátneho vzhľadu s jasnou identitou.
„Novým prvkom loga sú aj biely levy, ktoré symbolizujú nielen tradíciu značky, ale aj silu a odvahu. Biela farba zároveň odkazuje na čistotu prírodnej minerálnej vody, ktorá pochádza z panenskej prírody v chránenej krajinnej oblasti Slavkovský les,“ pokračuje Radka Soukupová. Výrazne väčší priestor dostalo odlíšenie jednotlivých perlivostí. Nové etikety tak zjednodušia spotrebiteľom orientáciu a výber produktu. Redizajn Magnesie pripravila milánska agentúra Future Brand. V predaji sa produkty s novým logom a etiketami objavia postupne od júla 2013.
Magnesia, ktorá je súčasťou portfólia Karlovarských minerálnych vôd, je v rámci Európy výnimočnou minerálnou vodou. Vyznačuje sa jedinečným zložením minerálov – prirodzeným obsahom horčíka a nízkym obsahom sodíka pri zachovaní strednej mineralizácie. Preto je vhodná na pravidelnú konzumáciu. Má osviežujúce účinky. Okrem bežného pitného režimu vie byť veľmi nápomocná aj v záťažových situáciách. Vďaka obsahu horčíka je ideálnym nápojom aj pri športe.