Magistrát hlavného mesta v stanovisku konštatoval, že priniesť návrh trasy po takmer troch rokoch, odkedy bola daná trasa vyhodnotená ako nerealizovateľná, považuje za nekonštruktívne.
Celková vysúťažená cena za kompletnú projektovú dokumentáciu predstavuje 16,68 mil. eur s DPH, pričom na financovanie budú využité zdroje z Plánu obnovy a odolnosti SR.
Projekt v sebe okrem iného zahŕňa výstavbu a prevádzku bytových domov, administratívnych budov, hotela, zariadenia domova sociálnych služieb či základnej školy.
Trať Bratislava – Komárno je podľa ministra dopravy a výstavby Andreja Doležala prvá v poradí na liberalizáciu, majú pripravený plán liberalizácie ostatných úsekov do roku 2030.
V čase odletov viacerých letov nie je vylúčené isté zdržanie pri vybavovaní na registrácii na let, na bezpečnostnej kontrole či po prílete pri výdaji batožín.
Hoci rozsudok Najvyššieho súdu SR z roku 2019 napadol Lemikon dovolaním a neskôr aj ústavnou sťažnosťou, výsledok sporu ostal nezmenený a víťazstvo Tiposu sa potvrdilo.
Kľúčom k úspešnému a modernému Slovensku sú podľa Hegera inovácie. Pripomenul tiež, že v pláne obnovy je na podporu inovácií určených šesťsto miliónov eur.