Diaľničiari v tendri na dodanie technológie pre tunel Višňové a informačného systému úseku D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala aktuálne vyhodnocujú ponuky.
„Z celkového počtu 211 úsekov, ktoré polícia vyhodnotila za posledných päť rokov aspoň raz ako nehodové, bude radarom vybavených iba 71,“ vysvetlil ÚHP.
Slovenská správa ciest plánuje trvanie rekonštrukcie cesty za takmer 15 miliónov eur vrátane DPH na dvanásť mesiacov, okrem zimného obdobia od 1. decembra do 1. marca.
Súčasťou zmluvy so zhotoviteľom stavby, poľskou spoločnosťou Budimex, je totiž podľa podmienok žltého FIDIC-u, aj realizačná projektová dokumentácia, ktorú treba najskôr vyhotoviť.
Najvyšší kontrolný úrad odporučil parlamentnému hospodárskemu výboru zadať ministerstvu dopravy „povinnosť“ do leta jasne opísať, ako má mýto na Slovensku pokračovať.
Analytická inštitúcia v súvislosti s medializovanými informáciami o železničnej infraštruktúre uviedla, že na zlý stav tratí poukázala v audite Železníc SR už v roku 2019.
Podľa Slovenskej správy ciest je už vozovka vplyvom dopravnej záťaže či klimatických podmienok opotrebovaná. Práce v rámci prvého úseku majú byť ukončené do dvoch rokov od odovzdania staveniska.
Do roku 2030 by sme mali znížiť emisie o takmer polovicu. Alarmujúci nárast súkromných letov je podľa Greenpeace v úplnom rozpore so smerom znižovania emisií, ktorým sa musíme uberať.
Platné cestovné poriadky nájdu cestujúci na webovej stránke v sekcii cestovné poriadky. Spoje premávajúce počas jednotlivých dní sú v nich označené príslušnými symbolmi.