Súčasťou zmluvy so zhotoviteľom stavby, poľskou spoločnosťou Budimex, je totiž podľa podmienok žltého FIDIC-u, aj realizačná projektová dokumentácia, ktorú treba najskôr vyhotoviť.
Najvyšší kontrolný úrad odporučil parlamentnému hospodárskemu výboru zadať ministerstvu dopravy „povinnosť“ do leta jasne opísať, ako má mýto na Slovensku pokračovať.
Analytická inštitúcia v súvislosti s medializovanými informáciami o železničnej infraštruktúre uviedla, že na zlý stav tratí poukázala v audite Železníc SR už v roku 2019.
Podľa Slovenskej správy ciest je už vozovka vplyvom dopravnej záťaže či klimatických podmienok opotrebovaná. Práce v rámci prvého úseku majú byť ukončené do dvoch rokov od odovzdania staveniska.
Do roku 2030 by sme mali znížiť emisie o takmer polovicu. Alarmujúci nárast súkromných letov je podľa Greenpeace v úplnom rozpore so smerom znižovania emisií, ktorým sa musíme uberať.
Platné cestovné poriadky nájdu cestujúci na webovej stránke v sekcii cestovné poriadky. Spoje premávajúce počas jednotlivých dní sú v nich označené príslušnými symbolmi.