BRATISLAVA 21. novembra 2018 (WBN/PR) – Najviac ocenení za komunikáciu so zákazníkom získal LIDL. Obhájil prvenstvo z minulého roka.
Hermes Komunikátor roka 2018 ako jediný na trhu každoročne hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom v Slovenskej republike. Ocenenia za najlepšiu komunikáciu so zákazníkom sa odovzdávali po piatykrát. Hodnotenie komunikácie vychádzalo z reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu realizovaného prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Prieskum prebiehal na vzorke minimálne 9 000 respondentov, za prvých deväť mesiacov kalendárneho roka. Ceny Hermes Komunikátor roka 2018 boli udelené prvým trom spoločnostiam z piatich nominovaných, ktorých komunikáciu určili výsledky prieskumu ako najlepšiu v jednotlivých kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily.
Výsledky prieskumu MEDIAN SK:
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii BANKOVNÍCTVO
- VŠEOBECNÁ ÚVEROVÁ BANKA, a.s.
- SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, a.s.
- POŠTOVÁ BANKA, a.s.
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii POISŤOVNÍCTVO
- ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s.
- UNION POISŤOVŇA, a.s.
- KOOPERATIVA POISŤOVŇA, a.s. VIENNA INSURANCE GROUP
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii TELEKOMUNIKÁCIE
- ORANGE SLOVENSKO, a.s.
- SLOVAK TELEKOM, a.s
- O2 SLOVAKIA, s.r.o.
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE
- LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
- COOP JEDNOTA SLOVENSKO, spotrebné družstvo
- KAUFLAND SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii AUTOMOBILY
- ŠKODA AUTO SLOVENSKO, s.r.o.
- KIA MOTORS SLOVAKIA, s.r.o.
- RENAULT SLOVENSKO, s.r.o.
Verejnosť hlasovala za inštitúciu v každej z hodnotených kategórií, s ktorou mala najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Hlasovanie prebiehalo od 18. septembra do 18. októbra 2018 na webe www.cenyhermes.sk. O víťazoch rozhodlo celkovo 43 613 hlasov.
Cena verejnosti v kategórii BANKOVNÍCTVO
SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, a.s.
Cena verejnosti v kategórii POISŤOVNÍCTVO
ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s.
Cena verejnosti v kategórii TELEKOMUNIKÁCIE
O2 SLOVAKIA, s.r.o.
Cena verejnosti v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
Cena verejnosti v kategórii AUTOMOBILY
ŠKODA AUTO SLOVENSKO, s.r.o.
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
Aj tento rok sa odovzdávali ceny za najlepšie komunikačné projekty. Novinkou bola kategória Spoločenská zodpovednosť.
Cenu agentúry 2018 získali spoločnosti v 7 kategóriách:
Cena agentúry 2018 v kategórii Krízová komunikácia
SWAN, a.s.
Názov projektu: DDoS útoky
Cena agentúry 2018 v kategórii Starostlivosť o klienta
PRVÁ STAVEBNÁ SPORITEĽŇA, a.s.
Názov projektu: Meníme pohodu na domov
Cena agentúry 2018 v kategórii Najlepší interiér predajného priestoru
TERNO REAL ESTATE, s.r.o.
Názov projektu: KRAJ interiér nového obchodného reťazca
Cena agentúry 2018 v kategórii Najefektívnejšie využitie nových médií
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
Názov projektu: Esmara by Heidi Klum
Cena agentúry 2018 v kategórii Inovatívny marketingový prístup
SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, a.s.
Názov projektu: Koniec billboardov a 250 000 eur pre lokálnych hrdinov
V kategórii Interná komunikácia boli ocenené ako najlepšie dva projekty.
Cena agentúry 2018 v kategórii Interná komunikácia
POŠTOVÁ BANKA, a.s.
Názov projektu: Fantomas v Poštovej banke
Cena agentúry 2018 v kategórii Interná komunikácia
ČESKOSLOVENSKÁ OBCHODNÁ BANKA, a.s.
Názov projektu: Team Blue prekonal Guinessov rekord
Cena agentúry 2018 v kategórii Spoločenská zodpovednosť
PRVÁ STAVEBNÁ SPORITEĽŇA, a.s
Názov projektu: Školiace centrum pre zdravotných klaunov