Hoci sa veľkonočné sviatky na Slovensku spájajú s charakteristickými jedlami, ako sú dusená šunka s chrenom, zemiakový šalát či koláč v tvare barančeka, zákazníci v tomto období frekventovane nakupujú aj zdanlivo nesúvisiace potraviny. Vysoký nárast v sortimente počas Veľkej noci vníma spoločnosť BILLA pri rybách, banánoch, zemiakoch či uhorkách. A keďže sa sieť supermarketov snaží svojim zákazníkom ponúkať vždy niečo nové, tento rok si Slováci môžu z predajní odniesť domov aj celú morku.
Spoločnosť BILLA pripravila pre svojich zákazníkov novú odmeňovaciu kampaň, vďaka ktorej môžu lacnejšie natankovať a umyť svoje vozidlo v sieti čerpacích staníc OMV.
Skvalitňovanie života ľudí v núdzi patrí do spoločenskej zodpovednosti veľkých i menších firiem. Uvedomuje si to tiež spoločnosť BILLA, ktorá v tomto roku odovzdala Potravinovej banke Slovenska tovar v hodnote 285 tisíc eur.
Za posledný rok zachytili odborníci očnú poruchu približne každému piatemu dieťaťu. Vyplýva to z výsledkov analýz programu „Zdravé oči už v škôlke“, počas ktorého meraním vlani prešlo takmer 21 tisíc detí v 400 materských školách.
BILLA zákazníkom ponúka aj špeciálnu odrodu veľkých malín, ktoré vynikajú svojou veľkosťou a sú výsledkom 60-ročnej snahy šľachtiteľov, alebo melóny s nízkym obsahom jadierok, ktoré má v obľube zhruba polovica Slovákov.
Projekt Futbal v meste, ktorého cieľom je prinavrátiť najpopulárnejšiu hru na svete do slovenských ulíc a objaviť mladé futbalové talenty, je čoraz bližšie k svojmu finále.
Spoločnosť BILLA k ochrane prírodných zdrojov prispieva už od roku 2008 aj používaním udržateľných prepraviek od firmy IFCO, lídra v oblasti opakovane použiteľných obalov na čerstvé výrobky.